nereye gitsem yabancıyım,
nereye baksam kıyamet,
gözümde emanet bir dünya,
toprakta hürriyet korkusu.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

nereye gitsem yabancıyım,
nereye baksam kıyamet,
gözümde emanet bir dünya,
toprakta hürriyet korkusu.