"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Lebon'da Buluşalım

yazı resim

her zamanki gibi,
söz verdiğin üzre,
saatinde gelirsen
Lebon'da bekleyeceğim seni.
gelmezsen eğer,
ya tünelin korkunç karanlığında
yitip gitmiş olurum,
ya da perşembe pazarında,
parçalara ayrılmış, bölünmüş,
parça parça olmuş
işportaya düşmüşümdür.

Yorumlar

Başa Dön