Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Beni sana bağlayan, /Kazınmasız topraktan, Zehir zemberek zaman, Bir kez dokunsan yokluğa, /Görmeden, Sevdasına boğazlanan göçebeler avunur, Sevincinde hesaplanan, /Savaşçı çalkantısı, Dümdüz eskitilen her öfkeden, Bitirmek için başlanan, Nice aşklar savrulur, Bilmezsin daha, /Daha ötesinden, Dahası kadınlığın, Çantasında ayna taşıyan, /Aynalarda, Harcanan bir ömrü barındıran sabırsızlık, Neden böyle suskundur, /Neden, Makyajsız geçmeyen her kararsızlık, Elveren beklentide, /Hüzne boyanan, Yüreksizliğe vurgundur, Sonrasız bilinçle öğütülen, Ezberlenip sokağa atılan hayat, Öğle paydoslarında aldatılan, Gömülüp sınırsız sıkıntıdan, /Doğurgan basitlik, Bütün prensesler ölür vaktiyle, /Dağınık, Ve çığlık çığlığa bunca değer, /Asılır boynundan, Görmemek olmaz, Devrilir krallık, Sil baştan, /Felsefesi bulanık figüranlığın, Labirentinde nefes alıp veren, Coşkun hüviyetinden heyecanlanıp, /Müsameresinde, İnsan olmak çabası, /Adam olmak, Karabasan gecenin koynunda, /Sebeplenip hiç yoktan, Bildirisiz terkedilen, /Darılgan, /Unutkan, Kadınlığın, Beni senden ayıran felsefe, Seni bana bağlayan, /Tozlanmış, Yitirilmiş bir sevdanın, Tılsımından çözünen, /Çöl sessizliği, Meydansız şehirlerin gürültüsü, Tutunmazlığın, Bütün prensesler ölür sonunda, İçindeyken, Dışında yaşanmışlığın...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |