Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
peki ya.. naapalım? .. diyebilirsin.. tez doğrul.. karyola altına eğil hemen don.. pantolon.. giyebilirsin.. seks üstü dayalı olsaydı yapı şimdiye biz çoktan yutmuştuk hapı sımsıkı kilitli olsada kapı açık pencereden tüyebilirsin hayat yalnız seksmi.. gece uyuma zevceyle halvet ol dönmüşsün muma krizde kimde var çok eşle kuma boşayıp topluma uyabilirsin indirgeme sekse hayatın eksen kırk ile kırkı çarp etmiyor seksen ne güzel yatakta yalnız ve teksen başını her yana koyabilirsin hayat yardım eder seksi kısmana yeterki sarılma evde yosmana arada görün bir mazhar osmana gaipten sesleri duyabilirsin hayat yalnız seksmi.. lan oğlum Şevki bindiğin tren hep ikinci mevki tatmak arzularsan her türlü zevki sabuna basarak kayabilirsin ulan hayat bizi harcamış zaten yetmezmi bul daha üstüne yaten gitsin öbür oda altına saten temiz bir örtüyü yayabilirsin bu dünya gardaşım ezen ezene oyları verir halk iyi düzene ginseng yerine ye marul rezene sarhoşsun uykudan ayabilirsin hayata seks ile olunmaz vasıl bu zaman uygunsuz durumda basıl ilerde bak işin seyrine asıl recm olup taşları sayabilirsin hayatta meyletme sen sen ol sekse üç çocuk ver devlet baksın erkekse hatun ısrar etse ve bıçak çekse sert hamle gözünü oyabilirsin hayatta seksmi tek insan noksanı ah ohlar hangi dil nedir aksanı kilometre geçer ise doksanı ısınır motoru bayabilirsin hayat ibaretmi yalnızca seksten çökmüşsün be adam farkın yok eksten seks hariç mahrumken her türlü lüksten bunalır canına kıyabilirsin kafandan silip at içkiyi seksi zaten hava soğuk altında eksi yeni tatlar keşfet pastamsı keksi muz ile şeftali soyabilirsin hayat yalnız seksmi ne kadar saçma günlerdir aç bünye gerçekten kaçma işsiz bir adamsın simitle açma alırsan ucuz yol doyabilirsin hayat yok yattığın evi barklarda almış seni alta ezmiş çarklarda bir partnır ararken gece parklarda üşüyüp bünyesi buyabilirsin hayatın ayrıntı ilişik ekte bu devir kimseye güvenme pekte zavallı yüreğin geçirir sekte ve hatta ayvayı yiyebilirsin..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |