En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
sepette serbes var.. aruz.. düştü en aze münasıp bir sözü arama boşa bu zaman manasızı gider daha çok hoşa hoşaf deyince hoşafın yağı kesildi acaba geçmişin aşıkları hangi nesildi cinası bilirmi nükte yaparmı ayıp der taşlarmı ayıdan hep kıl kaparmı yoksa varmı idi o devir yine bir müge anlı.. ilginç görüntüler konuğu ile bağlantısı canlı aşığın çaldığı sazdan kime ne? iyi bir laf ebe geçse dümene götürür başka dünya başka alemler kerameti kendinden menkul çala kalemler ukulu yok işin sıkınca dişi cebinden üç beş kıta çıkarır kişi karnesi iyi not sayın edibe alkışı esirge hakmı? hadi bee kabarır göğüsler gururla şişer şiir bir çorbadır övgüyle pişer.. aylı gece ey sevgili saçı döküp bağrıma figanım kulak ver sensizlik gider ağrıma ardından uyakla kafiye düşür kimbilir havalar soğuktur ellerin üşür yarın inan tabak gibi büyük şairsin toplumsal gerçekci hatta vesairsin ahbabın belediye türü modüller canı gönül verir sana ihsan ödüller medarı iftiharı oldunuz halkın her sabah şiir yaz az erken kalkın arkanı yasla dur sağlam temele felaket yakınsın final arzun emele inanılmaz ölçü okurlar arttı okullar tatilken şubatı marttı atide dahi şiir kalır ayakta sayeniz ozan yemez kariden kötek dayakta ekolüm sizsiniz gölgeniz hem yaz hem kışlıyorum ey yurdum şairleri sizleri.. sizleri alkışlıyorum.. ışıl ışıl gök kubbem dumansız bütün dilerim mahşere dek ocaküstüm hep böyle tütün..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |