"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
gitmek istediğini söylüyorsun, Bu değilmiş yaşamak istediğin... Düşüncelerle sınırlandırılmış, pişmanlıklarla örülmüş, Birkaç adımlık dar mı dar bir alan, Hapsolduğunu hissettiğin... Nereye doğru gitsen, hep bir geçmiş, Anlamaya çalışmışsın sadece, Onlarsa aidiyet yüklemiş, Savunmadığın düşünceler, Savunulduğunu iddia etmiş. Korkmuşsun sen de çocuk, Adım atmaz olmuşsun, öylece durmuşsun durduğun yerde, Şimdi de durmaktan yorulmuşsun. O zaman şimdi dinle beni, Ve dön başladığın yere. Aldırma başlangıcın yokluğunu fısıldayan o sese, Korktuğundandır inkarı belki de, Sen bir başlangıç yarat kendine.. Görme, duyma, konuşma İnkar et varlıklarını görsen bile, İşittiğine halüsinasyon de. Döndüğünde başladığın yere, Düşünmeden koş sadece, Aldırma duyduğun hiçbir şeye, Özgürlüğüne doğru koşarken , Kendine varırken sen, hep engellemeye çabalayacak olan o ses, İmkansızlıkları fısıldar, hatalarını anımsatır, Kiimi zaman kılık değiştirir o engel, en yakınındaki olur, böylece inandırıcılık katar kendine, kimi zaman bir film olur, kimi zaman kötü bir rüya. Görevi budur o sesin, Çabalar unutturmamak için kendini. Kendisi olmasından korkar insanın, Kitaplar yazar, sloganlar üretir, Düşünmeden yaşamamızı ister o sürüymüşüzcesine, Onun karşına her çıkışında, hızlan inadına, Nefesin kesilinceye dek koş, Sen kaçtıkça ondan, pes edecektir sonunda. Ve unutma, yalnızca tek bir hayat sahip olduğun, Yaşamak için umduğun gibi, Gerçekleştirmek için hayallerini, Büyük amaçlar için, İnsanlarla insanca yaşamak için, Son fırsat, tek bir hayat. Dön şimdi başladığın yere, Unut herşeyi, Duyma, görme, konuşma, Bir şans daha ver kendine, Yaşamak için umutla, Değişmek için , değiştirebilmek için. Kısaca hayal ettiğin gibi yaşamak için. Büyümek için, büyük şeyler için, at sırtındaki tüm yükleri, Ve dön şimdi başlangıç saydığın yere, Sakın durma, arkana bakma, koşmaya başla hızla.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © şirin aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |