Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley |
|
||||||||||
|
Aktı bitti Ve çoktan kurudu gözdeki buğu Ağlamıyor laleler Çiğ düşmüş sırtlarında Mahzun oğlaklar… Çok yoruldun yeter! Ey kendi sesinden bi haber! Duymayacak kimse Görmeyecek! Açılmayacak kapılar, Ve bilmeyecek senden başka hiç kimse O karanlık odada, Bir başına Büklüm büklüm duruşunu Bir çiçek gibi soluşunu… Kalabalıkların soyulacak sırtından Çıkarılacaksın… Bir kazak gibi terlemiş bedenlerden… Arınacaksın! Tüm sıfatlar artık muhayyel! Ve sen, Ardında bir yük gibi dolaşırsın Amaçsız insanlar yığının… Ve ah! Her ‘neredesiniz’ dediğinde Bir hiç tutacak ellerinden! Göç yolları açık ne güzel! Geride bırak elma şekerini Artık dur! Ve irkil Ve ‘aşk’ nedir diye her sorduğunda çocuklar Toprağı göster, Kendini göster, Bir dağı göster, Bir yolu göster ki, uçsun, İçinden kalkmış tüm kuşlar… Sakallarım ağrırken tutuldu gök! Pişmanlığım tövbekar bir sitem! Ne beyaz çarşaflarda iz bıraktım Ne kızıl şafakta… İsyan ki, ‘durultur’ bir acıya devşirir anı… Kurşun değmiş can gibi Sıcağı diner Acısı diner Kanı tüketir yavaşça Ter biter Ateş diner Hızlı soluklanmalarında tüketir nefes kendini Usulca serilir beden… Yol… Işık huzmesi içinden de geçmeyecek Bir kapı açılınca ardından görünmeyecek Hiç olmayacak elinde asasıyla ak sakallı bir dede Beyazlara bürünmüş her şey yalan! İlk soyadlarıyla sevdiğim tüm kadınlar Terli vücutlarınızda yanacak sevaplar Bir kurşun gibi Tam ‘orta’ yerimizden Sıcağı dindiğinde Acısı da dinecek! Kanı tükettiğinde Teri de silinecek Ve ateşi dindiğinde Nefes de kesilecek!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Orhan TURAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |