..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine...
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Beklenmedik > Orhan TURAN




30 Ocak 2007
Umut ve Çocuk…  
Orhan TURAN
Çocuk sanki bir iskelenin tam ortasında bekliyordu. Yere düşmüş başını kaldırıp doğruldu. “Yaşamak çok güzel” dedi içinden...


:BHIB:
Çocuk sanki bir iskelenin tam ortasında bekliyordu.
Yere düşmüş başını kaldırıp doğruldu.
“Yaşamak çok güzel” dedi içinden...
Sanki ufkun başladığı yerde, güneş doğmak üzereydi…
Bir iki adım daha attı. Yavaş yavaş ilerledi. Dalga seslerini daha yakından duymak ister gibiydi.
Derin bir nefes alarak, sesin geldiği yere doğru ilerlemeye devam etti. Bir ara ayağı takıldı, düşecek gibi oldu. Çocuğun suya yaklaştığını fark eden annesi onu uyardı;
“Yavrum fazla yaklaşma düşersin”
Annesinin uyarısıyla çocuk biraz daha geri çekildi ve olduğu yerde durmaya başladı.
Önce üzerindeki kazağı çıkarıp yere koydu. Ardından tişörtünü… Bir hamleyle atletinden de kurtuldu. Hepsi aynı yerde yığılmıştı. Çocuk biran önce suya girmek istiyordu.
Annesi “daha erken” dedi.
Tarif edilemez bir duyguyu yaşıyordu küçük çocuk. Güneşi, suyu ve daha başka her şeyi, hiç olmadığı gibi huzur dolu düşünüyordu.
Tam bu sırada, çocuğun annesine ait cep telefonu çaldı. Telefonu açan anne, bir şeyler konuşup kapattı telefonu. Çocuğa döndü ve güldü. O da çocukta beliren sevinci yaşamaya başlamıştı. Kalbi daha hızlı atmaya, gözleri daha başka gülmeye başladı.
Telefondaki ses uzun süredir beklenen müjdeyi veriyordu.
Kadın çocuğa seslendi;
“Canım, banyo yapabilirsin, küvet hazır. Bu arada göz nakli için biri bulunmuş, yarın ameliyata giriyorsun”






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın beklenmedik kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Aşk, Aşk İster"
"Sakın Yapma"
"Saat 14. 00"
Kırnap

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sesimi Duyan Var mı? (2. Bölüm)
Sesimi Duyan Var mı? (1. Bölüm)
Yusuf Kuyuda

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özledim [Şiir]
Yanacağım [Şiir]
Öncesi Yok [Şiir]
Seni Kendime Sakladım, Hepsini Bana Sapladım. [Şiir]
Bana Her Şey Seni Hatırlatıyor! [Şiir]
Benim Adım Mabure; [Şiir]
Su ve Ateş [Şiir]
Tüm Ayrılıklara Dair [Şiir]
Dua… [Şiir]
Utandım Filistin [Şiir]


Orhan TURAN kimdir?

Yazarken çarptığım kayalar, ruhumun akışını kemirince görüntü farklılaştı. Her otuzuna geldiğinde mi, muahasebe yapma gereği duyar insan. . . Cevaplanması gereken çok soru var şimdi. . . Allah'a af dileyerek, hayata ikinci defa başlamak. . . İkinci şans da bu olsa gerek!

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Orhan TURAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.