..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Hilâl Erboyacı




9 Temmuz 2011
İnşirah  
İnşirah

Hilâl Erboyacı


''Kesinlikle her güçlükle beraber bir kolaylık vardır!..’’


:BBAH:



Sonsuz bir yolculuğun emekleme döneminde titrek ve ürkek adımlarım. Üstlendiğim misyona katabildiğim ancak acizane bir yürek. Boş sözlerin, kuru lakırdıların viran döngüsünde, bir nakkaş titizliğinde göz nuru döktüğüm, ilmek attığım, emek verdiğim bir sonun başlangıcında, kendi rızamla köşeme çekilip, bir başıma omuzlarımdaki gönüllü ağırlığı özgürlüğüne doğru uçurmaktayım.


Devri daim bir bayrak yarışının ne ilk neferi ne de son süvarisiyim. Kıyısı olmayan bir okyanusun, boşlukta kaybolmuş, sıradan naçiz bir damlasıyım. Tevafukların tesadüflere galebe çaldığı sıra dışı bir evrende her sonda bir hayır uman, her başlangıçta gözü kara/ cahil cesareti kuşanmış savaşçısıyım.


Belki bu yüzden gül biter yaralarımın üstünde. Bu yüzden belki dikenlerin açtığı yaralar iyileşir birden. Ha bire yelkenler fora…Zamanım yok geriye dönüşlere. Heyemola…


Sancılı başlangıçlar arkamda izi kalan, doğrusu/ yanlışıyla safiyâne bir ilerleyişin tertemiz ayak izleri. Etten kemikten, başlı başına bir dünyayı şekillendirmek çok zor…Bunu sadece ben değil, benim gibi bu misyonu üstlenen her varlık bilir, bilirim. Belki de insanın en aciz zamanı şekillendirdiğin varlığa artık gücünün yetmediğini hissettiği andır, başka mekanlar ve başka algılayışlarla kabuk değiştiren her varlık gibi…


Vazgeçilmesi mümkün olmayanı ötelemek , gönül gözün üzerinde, varlığını hissettirmeden kendi ayaklarının üstünde görebilme umudu taşımakmış yüreğinde. Gel/gitlerine tanık , ama bihabermiş gibi umarsız davranmayı öğrenebilmekmiş…Göz göre göre yanlışı kabullenebilmek, doğruyu sineye çekip, içinde saklayabilmekmiş.


Umutsa bir dost sesinden bade içebilmekmiş. Erişilmez olana dualarla bir fincan nur katabilmekmiş.. ‘’ Kesinlikle her güçlükle beraber bir kolaylık vardır!..’’(*) diyen sonsuzluğun sahibine, bir kader çizgisinde lal, teslim olabilmekmiş…




(*)İnşirah Suresi 6. ayet



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sürgünlerim Oldu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ah! Ahmet Haşim...
21 Mart Dünya Şiir Günü
Çınar
Pembe Panjurlu Ev
Sızlanmalar
Arena
'Zekanı Unut Daima Çalışkan Ol'
Yüreğimi X Işınlarına Kapadım
Ne Çok Ortak Yanımız Var
İkinci Cumhuriyet

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Har Elinden [Şiir]
Kutsi ve Asi [Şiir]
Erteledik [Şiir]
Orantısız Güç [Şiir]
Yirmi Birinci Asra Hicviye [Şiir]
Nerede Ölmeden Önce Ölüm [Şiir]
Çanakkale'de Zafer Muştulanmıştı [Şiir]
Sessiz Kahramanlarımız [Şiir]
Yapay Tanrılar [Şiir]
Üç Çocuk / Üç Can [Şiir]


Hilâl Erboyacı kimdir?

Yaşam söz üzerine kurulmuş. Yazı sözü kalıcı kılmış. Bir Edebiyat neferi olarak seksenli yıllarda başladığım serüvenime bir iz bırakmak ve geleceğe katkıda bulunmak üzere çıktım. . Bir hoş sada bırakabilirsem ne mutlu. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Türk şiirinin tüm isimlerinden etkilenmiş olmam mümkün..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hilâl Erboyacı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.