..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın...
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Ahmet Melih Karauğuz




1 Ekim 2011
Bizim Mahallenin İnsanları - 1 -  
Ahmet Melih Karauğuz
Bir yağmur düştü toprağa önce, topraktaki bitkiler çiçek açtı. Tanrı, tüm cömertliğiyle yaklaştı bize. Ve sizler büyüdünüz, bizleri her geçen gün küçülterek...


:BBCC:
Bu hikayenin, asıl kahramanlarına...

    Kim olduğumu insanlar henüz bilmiyor. Çünkü insanoğlu, bu ülke de hep, küçük kulübelerden çıkan büyük insanlar yerine, büyük kulüplerden çıkan küçük insanları tanıdı.

    Onlara kızmıyorum. Sonuçta, öyle öğrenmişlerdi. Onlar öyle öğrenince de, bizler, hep o şehrin dışında kalan, aydınlık kentin karanlık sokaklarında yaşayan acınası insanlar olarak kaldık.

    Bizim mahalleye gelmek zor iştir. Adam öldürdüğümüzden, zorbalık yaptığımızdan değil. Bizler asla adam öldürmeyiz. Ancak sizlerin dünyasında bizler birer katiliz. Oysa, tiyatroda ne zaman, oyuncu, rolünü bir başkasına vermişti? Mahallemize kimse uğramaz, çünkü, bizi gördükten sonra, insanlıklarından utanırlar. Onların sofrada küstükleri yemekler, bizim hayallerimizi süsler. Ve olur olmadık şeylerle kavga ettikleri babalarını, bizler yıllar önce, evlerine ekmek getirmeye çalışırken kaybetmiştik.

    Aslında kolay değil anlatmak. Ölümleri, yoklukları, yalnızlıkları. Hangi yazar doğru anlatabilmiş ki bizi. Ama anlatmalıyım. Belki bir gün bizim mahalleye yolunuz düşerde, tiksinerek değilde, bizlerinde sizler gibi olduğumuzu kabul ederek geçersiniz yanımızdan diye.

    Benim kim olduğumun hiçbir önemi yok. Önemli olan, mahallemi tanımanız, zaten mahallemi tanıdıktan sonra, benim de kim olduğumu anlarsınız. Çünkü ben, her uzvu o mahalle kokan, sizlerin acıyarak ve tiksintiyle baktığınız insanım.

    Bir yağmur düştü toprağa önce, topraktaki bitkiler çiçek açtı. Tanrı, tüm cömertliğiyle yaklaştı bize. Ve sizler büyüdünüz, bizleri her geçen gün küçülterek...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: :D
Gönderen: Fatih Türkyılmaz / , Türkiye
4 Ekim 2011
Bir yağmur düştü toprağa önce, topraktaki bitkiler çiçek açtı. ALLAH, tüm cömertliğiyle yaklaştı bize. Ve sizler büyüdünüz, bizleri her geçen gün küçülterek...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Masanın Öyküsü
Not Defterinden Arta Kalanlar
Ölümüne Sınav
Bir Kentin Öyküsü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şehir Bu Gece de Karanlık [Şiir]
Ben Kimim? [Şiir]
Schindler'in Listesi [Şiir]
Baba... [Şiir]
Bil ki Ben Gitmişim [Şiir]
Ayrılık Zordur [Şiir]
Çocuk [Şiir]
Gittikten Sonra... [Şiir]
Gitme... [Şiir]
Mutsuzuz Çünkü... [Deneme]


Ahmet Melih Karauğuz kimdir?

Uçsuz bucaksız çölde bir kum tanesiyiz. Elbette değerimiz var. Bir avuç kumla beraber.

Etkilendiği Yazarlar:
Orhan Veli, Necip Fazıl, Adnan Menderes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Melih Karauğuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.