Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
uykumu bölmesin eğer mümkünse toplayım ne varsa işe yarayan rüyalarım benim.. alamaz kimse.. bazı pastaneye filan dalarım bir külah dondurma bulup yalarım üretirim dağa koyun salarım rüyalarım benim.. alamaz kimse.. çevremde barınmaz zalimle zorba kimsesiz yavrular al size çorba oyuncak veririm elimde torba rüyalarım benim.. alamaz kimse.. dünya bir cennettir farkları siler olsan tüm herkesin yüzleri güler insanlar tanrıdan başka ne diler rüyalarım benim.. alamaz kimse.. üst başım hayli şık ve karnım tokca bahçeden gülleri toplarım çokca tükenmiş dünyada bir hırsız yokca rüyalarım benim.. alamaz kimse.. düşünüp ağlarım inan arımdan tavuk beslenmiyor kendi darımdan bir bütün çıkmazmı iki yarımdan rüyalarım benim.. alamaz kimse.. cehalet yakışmaz küçük hanıma o nasıl bir baba getir yanıma hele rastlamasın kızgın anıma rüyalarım benim.. alamaz kimse.. hakim erke taraf ise asalar sebebi hep adil olsun yasalar içine komam hiç çelik kasalar rüyalarım benim.. alamaz kimse.. kaf dağı ardında binmişim tanka en iyi askerim zümrüdü anka yasak kılıp faiz kapattim banka rüyalarım benim.. alamaz kimse.. hain emellere olmayıp alet yanyana yaşıyan yüzbin eyalet dostca ve kardeşce dünya hayal et rüyalarım benim.. alamaz kimse.. rüyalarım benim alamaz kimse şu saat yanımda yok bir hekimse ümidi bırakma daim gülümse rüyalarım benim.. alamaz kimse.. yazgılar düşümde ne küçük alan cehennem ekseri telkinle kalan kalkmış tedavülden geçmiyor yalan rüyalarım benim.. alamaz kimse.. vicdan duygusunu koysan beriye acaba ne kalır benden geriye kıyamam milyonla kızıl deriye rüyalarım benim.. alamaz kimse.. rüyamda horozum eşiniyorum bir tavuk düşürmüş şişiniyorum serbestce konuşup düşünüyorum rüyalarım benim.. alamaz kimse.. kardeşin türünde ederek cart curt ayıptır üstüme salmasınlar kurt esasen bütünü kendinden bir yurt rüyalarım benim.. alamaz kimse.. gönlümü vereyim istersen alma arzun nedir kızım bir kızıl elma gün olur bulursak yanımda kalma rüyalarım benim.. alamaz kimse.. bataklık kurutur bilmez sıtmayı unutsa sadaka lokma yutmayı ona öğretmeli balık tutmayı rüyalarım benim.. alamaz kimse.. korkarım getirir birgün sonumu idari ve mülki amir konumu istesin bacaktan alır donumu rüyalarım benim.. alamaz kimse.. neyim var en fazla canımı alır saplanır hançeri kanım boşalır rüyama gelince eli boş kalır rüyalarım benim.. alamaz kimse.. fakirlik okutmaz gazete dergi parasız mümkünmü gezmesi sergi alsanda çeşitli adlarla vergi rüyalarım benim.. alamaz kimse.. ben bu rüyalarla yatıp kalkarım lakin karanlıktan yine korkarım ışığım kesmeyin çırpıp silkerim rüyalarım benim.. alamaz kimse..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |