Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
Hele aynı konu üzerinde atışmada kullanılan cümlelerin yer değiştirerek devam etmesi bu düşüncemi perçinliyor. Peş peşe aynı nakarat… Başbakan her atışmada, yaratılan her polemikte Kılıçdaroğlu’na siyaset sahnesini dar ediyor. Çünkü, künde yemeye hazır bir pehlivan gibi Kılıçdaroğlu. Son günlerin moda polemiği Erbakan’a rahmet okumak ve ölüsünden özür dilemek… Tartışma gitti öyle bir köşeye şıkıştı ki uyarsa da uymasa da Kılıçdaroğlu ağır bir söz sarf etti “baba katilinden miras sahibi olmaz” dedi Koskoca ülkenin Başbakanına mecazen de olsa böyle ağır bir söz sarf edilebilir mi? “Biz Erbakan’ın arkasından rahmet okuduk” derken kimi kandırabilir Kılıçdaroğlu? Yalanın böyle kuyruklusu olur mu? Geçmişte Erbakan’a bakış açımızın ne düzeyde olduğunu söylemeye gerek var mı? Ben rahmetli Erbakan’ın 1960 mahsulü olduğunu düşündüm uzun yıllar. Şimdi hurra rahmet okuyoruz. Manandoğlu tarafından Fransa’ya sürülen Erbakan’ın oradan gelip İslami hareketin başına geçmesini bir türlü izah edemedim kendime. Düzenin adamı gözü ile baktım yıllar yılı. CHP zihniyetinin Erbakan’la dalaşlarını da düzmece olarak gördüm. Bugün ettikleri dualar okudukları rahmet sanki beni doğruluyor. Bugün telafüz edilen “Ilımlı İslam” modeli o zamandan mı başlamıştı? Bunlar hala cevaplayamadığım sorulardır. Ama bir şey var ki değişmedi. İster Erbakan üzerinden, isterse kurduğu partiler üzerinden, o bahane ile millete kan kusturuldu. O sebep gösterildi. Darbe üstüne darbe vuruldu hem ülkenin kaderine, hem milletimizin Vicdanına. Başbakan Kılıçdaroğlu’nun bu ağır sorularına bana göre yeterli ve geçerli bir cevap vermedi. “CHP’de kaset operasyonuyla çok başarılı bir yüz nakli gerçekleşti” dedi ve ekledi” CHP’nin aslında toplumsal yapıyla uyum sağlayacak gen nakli sağlaması gerek” Gen naklinin nerede, ne zaman, nasıl başladığını çözmek üzeredir bu millet. Genlerimizle oynayarak ortaya çıkacak sonuçtan kim sorumlu olacak? Sorular ve cevaplarla polemik devam ediyor. Dualar, beddular… İzliyoruz… Ben yeni bir şey bekliyorum… Umarım ülkemizin hayrına olur her şey… Sevgi ve saygılarımla…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metin TOPÇU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |