Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Ölümüne sevdalıydı, aşktı bulutlara tutunan hazan! Esiyordu akasya kokulu kasabalara Güneyden topladığım rüzgârlar; Biliyordu yaradan, Sende sezmiştin annem, Az geldi bu ömüre, ıslanan dualar. Elimde olsaydı keşke, Dilime düşürebilseydim ”ben seni sevmedim hiç” Yalanını. Karşı mahalle çocuklarından utanmadan, Mayıs yağmurunda ıslatamadım saçlarımı, En deli halimle sustum işte, Sustum,sen geçerken canımdan. Toplayacağım ceplerime bir bir,sana dair yazılmış Ne kadar sevda şarkısı varsa sokaklardan. Sevda/sızım Karar/sızım Gözlerine gömdüm bir ton geçmişi, Şimdi.Şimdi ben artık yarın/sızım… Özledim! Hayalin silinmek üzere, Bir kez daha konsan özlettiğin gözbebeklerime…. Avuçlarında can vermiş onca şiir tanır beni, Yolundan çekilen kuşlar anlatsın Issız bedenimin yolculuklarını, Kaç bahar dolanıp geçti saçlarımdan? Mayıs/sızım. Bahar şarkıları katletti içimi, Sesin kulaklarımdan silinmedi uzunca bir zaman, Her akşam kan oldu, ekmeğim aşım, Sen olmasan, Ne işim olurdu benim, Kavuşmakla, özlemekle, şiirle. Yeni yetme bir gelin edasıyla Salınan bu kentin, Kıraç dağlarında can/sızım. Batan akşamda güneş kan çanağı, Bulutlar bakışını düşürmüş, Hasret dilsiz; Annemin okumayı bir türlü sökemediği zamandan Vakitler sabıkalı. Geçmiş dalgalı deniz, Gece yine dünümü çalan hırsız, Sevgilim. Sevgilim, söylesene, Bu aşkı gömeceğin, kaç bahar kaldı? (OLDUĞU GİBİ AŞK adlı şiir kitabımdan....)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AYFER TAHANCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |