Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Çatlayan pencerelere vurdu başıboş yalnızlık, Yağmurlar yağdı sonra mektuplarıma, Kendi sesimle yargılandı dört duvara sancılarım, Birbirini tanımayan insanlar çoğaldı ansızın, Şehre küskün kaldı ayrılıkları, Baktıkça denize,ben hep bulutları kıskanırım, Yitip giderken ararım yüreğime saplanan acıları, Mahallenin çocuklarına imrenerek gülebilirim belki yeniden, Ve öpebilirim sessizce, Karşı kıyıda ışıkları söndüren dalgaları, Oysa ağaçlar hep aynı yerde durur sevdiğim, Yapraklarını tüketir şu Sonbahar yüreğimden, Sen diye sarabilmek göğsüme hatıraları sımsıkı, Kentlere,sokaklara bölebilmek geçiyor içimden, Görüntüsü değişen her umutsuz aşk'ı, Öğretebilmek telefonlardaki suskunluğa, Dili olmayan bir ülkede hiçbir hüzne gömülmeden, Yakıp kül edebilmek,şiirsiz bütün kitapları, Oysa sevdiğim, Böyle geçti işte içimden mevsimlerim, Hafif bir yankı gibi ağıtlandı rüzgarlar, Perdeler geceye savruldu, Yanımda taşıdığım binlerce yürekti sevdalarım, Böyle düştü ellerimden,böyle çekip gitti tenimden, Seni yere göğe sığdıramayan akşamlarım, Ölümcül bir hastalıktı içimde debelenen sonrasında, Sensiz geçen zamanlarıma hançer yarası sabahlarım, Bu yüzden sen bilme sevdiğim,sen duyma, Ağlama, Ben ölürsem aşk'a,ancak ben ağlarım.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |