Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
Barış ve demokrasi, yurtta kalmamış birlik İçten kılıç çeken var çaresizdir Mehmetçik Yıkmak mı istiyoruz bu son Türk Devletini? Savaşan yok, terör var bu harbin adı kimlik. Nazar mı değdi bize düştük bu hale neden Nokta koy hizaya gel bahane Kenan Evren Kardeşlik, bağlılığa imza toplansın resmen, Belli olsun ülkede kim temizdir, kim pislik. Bu kaçıncı gafletin, kim bilir hangi kalleş El eli yur, el seni, nerdesin ey Kürt kardeş Dağın ardına kaçma, karartılmasın güneş, Birlikte silah çattık yanımda ol gel dimdik. Kürt bacı gir içime, toplan sümmetedarik Dış terör, iç karmaşa yersin sırtına dipçik Diplomat, parlamenter çizilmesin grafik, Renk uyarsa meclise güzeldir her mozaik. Ardına düştüğün hayal lafı güzaf olmuştur Ne yazık bacı, kardeş çokça telef olmuştur Nişan almış askere, dağda hedef olmuştur, Dürbün önünde kaçan dağlarda dişi geyik. Kimlikler hazır olmaz kazanılır her kimlik Yakıp, yıkıp taş atan alır mı sandın kimlik, Apo ipten kurtuldu, sen mi takarsın ilmik, Dağdan sağ inemezsin sözümüz bu şimdilik. Türk Ordusu bu değil kamuya dikkat olsun Düşmanın da densizlik dersli tatbikat olsun Kolda güç, ruhta iman içte sadakat olsun, Türk askeri düşmana düşmanım der kezalik. .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |