Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Seni; Özgürlük sevdalısı Aykırı şair Ahmet ARİF gibi sevmeliyim Mağrur,Cesur, Militan ruhlu Başı dik Diyar-ı Bekir Zindanlarında Ağlasam yeşil…. Prangalar dayanmasa Ben Doymasam yokluğuna.. Anadolu gibi Ay Karanlıkda çağıracağım seni… Yüreğin her çınladığında Kaybettiğim Ay’dan Olacaksın Haberdar…! Sessizce Anlasan…. Ve Demincek; İşlemesin Müruru Zaman…! Seni; Tövbekar Üstad, Aruz ve Güzel Türkçe ustası Necip FAZIL gibi sevmeliyim Doğunun uyanışı gibi Büyük doğuş hayranı Entel ve zarif Bekleyeceğim seni Şeytanın günahı Beklemediği kadar… Her gece Yollara vursam yüreğimi Sakarya gibi Ayağa kalksam,koşsam Güzele,Birliğe,Dirliğe İllede İstanbul..! İllede Kaburgamda ki Gül.. Kibirdir ayaklı Şeytan…! Ve Demincek; İşlemesin Müruru Zaman.! Seni; Haya sahibi Dindar ve Mütevazi Mehmet AKİF gibi sevmeliyim Korkma’dan Fukara’ca İstiklal hayranı… Çanakkalede kucağını açmış Peygamberi gören sadakat,Haya,İman… Tevazu ile.. Vatansız kalsa; Cuda… İlahi Aşkı bulmalıyız birlikte El ele… Öleceğiz birgün Unuttursun Mevla Yanlışı,Günahı Mahşerde,Arafta Tertemiz bir sevda ile Çıkmalı huzura…. Yürek değsin yüreğe Kelepçelensin Zaptu rapt… Yanlışlar Silmesin Doğruları,Ahde Vefayı Ne Şahikadır,ne zordur Ne Büyük Murattır Yanan iki yürekte Tek olabilen İnsan….! Ve Demincek; İşlemesin Müruru Zaman…!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |