Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza |
|
||||||||||
|
Çıkageldin Sevdiğim Hiç farkıma bile varmadın Öylesine bir gelişti işte….. Kağıthaneden başlar Hikayem benim Pirgos Ağaçlı Çiftalan istasyonları Güzergahımdır….. Platforma dizilen Çelik ray; benim Kayıp olsamda şimdilerde Varsın; Kara toprak gizlesin beni… Varsın; Paslar yutsun du beni…. Öylesine sahipsizdim ki Geldiğinde Ne umutlar besledim Bilirmisin? Buz tutmuş yüreğin Kırdı dallarımı Hercümerc oldum işte Ayakların üzerimde pürmüz….. Gövdemdeki derin izler Şahitidir sahipsizliğimin Unutulmuşluğumun. Gözlerin bana Karpit……… Keşke yüreğin Bana sahip çıksaydı Kaldırıp yerlerden Gizlerden,sevilerden Düzeltseydi ellerin Mengene…… Yalnızlığımı bitirsen Yürek açıklarımı alırken Ergo Sarsıntıları engellemek için Olabilseydin bana Rondela….. Bulon ve Cebre Sevdaya düşüp Raksını yaparken aşkın Tirfon olup; Çakılsaydın ciğerime…….. Yalnızlıkları Yaşarken Zambak Ölüler şehrinde Balastım olup Isıtsaydın beni; Traversler içinde……… Sad-ı Abaddan geçerken Karadenize Yoldaşım olsaydın Keşke; Mamurlarım Cümbür Cemaat Banyoya giderken…… O kadar yalnızım ki Bu şehirde Dekovil Hattı Unutulmuşlar listesinde…. Hapsedilmişim Gabyoni kafeslerde Üzerim şimdi perre kaplama Sen bana Blokaj… Ben sana Anrojman……. Birbirini kaybetmiş Conta da Burajım olmanı Düşledim yıllarca Vakitsiz gecelerde….. Varyantım Veryansın ederken Aplikasyon ağlamakta Fleş,Dever,Ekartman Anglaşe olmuşken gize Belgrad ormanlarında Kalmış Aliyman,Sürekartman….. Bırakıp giderken beni Çakırkeyf havalarda Entellektüel yorumlarda Sana olan hislerimi Ölçemez elinde ki Kumpas... Seni gördüm Beni tanımasanda Bildim seni Günahım.; Apletim yüreğinde Sendin işte; Kaybettiğim gençliğim Bin dokuz yüz ellide………….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |