Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
ibret eylediler Her birimiz Bir yakada Bir Kıtada...... Yıllar var Yalnızlığımız.. Sen bana ben sana bakarız Sessiz duldasız uryan...... Yanıbaşımızdan geçen Boğazın suları.... onlar bizi, Onlar gördü içimizdeki yangınları... Ve Yaşlı ile Sahtekar Naylon kıta.. Yıllar var Öfkemiz Sevdamız göğe değer, Farkında değil kimse... Yıllık bakımda olmazsa Çoktan Dışarı vurmuştu Paslarımız Ahlarımız. Günahlarımız... Şimdi Haykırma zamanıdır Yitik özlemlerin Kavuşma Zamanıdır.... Çektiklerimiz Yetmezmi gayri? Bir gece Dolunay doğarken, Çamlıca tepelerinden Sen çık gel Üsküdardan.... Bende Tarancının Gençliğini ve Sevdiğini istediği Beşiktaştan.... Özlemlerimiz Ölmelerimiz Gel Gayrı Deyişlerimiz Yol olsun.... Kahır kulelerimizin üstüne..! Tam ortada buluşalım, Ne Senden Ne benden yana Tam ortada... Mozart,Bethoven istemem İlla Faridi birlikte getir Acemliyi ancak bunun bestesini Halayının notalarını o çekebilir Kemanından Ve Kahır koksun Halay çekerken yayı... Valse duralım Sebebim, Tam ortada... Altta boğazın Mavi suları... Üstümüzde Dolunay.... bir yanda Sarıyer Beşiktaş Karaköy Bir yanda seninkiler Beykoz Üsküdar,Kadıköy... Bitmesin hemen Valsimiz Hasreti Kederi ve kahrı, Yılları Görsünler... Ve Yıldızlar şahit olsun... Güzelliğine Sevdamızın... Bir günlüğüne Kaldırsınlar Vergi Kesmeyi Haracı,Mezatı Kapatalım bedava tarafından Geçişi... gelen otursun Şahidimiz olsun.... Ve Gözleri açılsın Kör Yılanın Ve Haseti 17 ayağına vursun Sarı Çiyanın... Bak iki kıta Seyrediyor bizi.. Bırak Öpeyim alnından Kaderimi Geleceğimi.... Bırak Görsünler ve Ayakta alkışlasınlar Sevgimizi Asya ile Avrupa....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |