Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
pas baglayip kuf olsun derse ki yarabbi sukur kaldirana yuf olsun ici kir pis katran zifir sisecektir biraz ufur bir serefsiz etse kufur aldirana yuf olsun boyle cagliya cagliya gariplere kim aglaya el ayak kolu bagliya saldirana yuf olsun kimi derdin yoktur ilac kimisi tok kimisi ac caresizin bir tutam sac yoldurana yuf olsun isbirlikmis yagci yandas korkma sen cigne bendin as arsa varsin yedigin tas yildirana yuf olsun bazi yolunda belirip cellat elinde gelir ip tirsarak bir an delirip cildirana yuf olsun zalimin disleri azi mazluma dokanir bazi yuyup yikayip namazi kildirana yuf olsun sursek kasigi azika ne cikar nasip rizika baslarda bando mizika caldirana yuf olsun bak topundan tanka cibe natonun yardimi hibe bu gemiyi gayri dibe daldirana yuf olsun selam olsun ozanlara bela lazim azanlara yetim hakki kazanlara doldurana yuf olsun gonlumun seyda bulbulu bu yanginin kaldi kulu bag bahcamiz gonca gulu soldurana yuf olsun turk oterken karga telde kendin sayar gurbet elde bize agyar baska belde buldurana yuf olsun vardi toz dumana katan savunmadin senin hatan bu degerli aziz vatan boldurene yuf olsun fakir der ki pasa pasa dusmanla cikmali basa sevgili millet cok yasa oldurene yuf olsun..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |