Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Sundum hayata, Sonu pervane gibi dönen ateşböceği, Ağıtlar geldi geçti bu destansı diyardan, Kalemim paramparça... Kalemimden çaldım Sundum sana, Kabul etmedin, Iyi bazen kötüye döner Hayat gri, Ne zaman siyah olacagini ya da ne zaman beyaz olacağını zaman belirler. Kalemimden çaldım Sundum size Geri çevirdiniz Kavgalar ağaçlar arasında, Rüzgar kulağıma fısıldıyor, Tozlu geceler var rüyamda Yıldızlar bazen kayboluyor gökyüzünden, Hayatın teması Zıtlıklar... Savaşlar başrolde bazen Kimi zaman Ailen bile huzursuzlaniyor Kalemimden çaldım Sundum zamana O da beni dinlemiyor Savaşlar çoğu kez hayatın içinde Kafamda, toplumda, heryerde... Savaşlar evlat Seni böyle etkilememeli derinden Kalemimden çalıyorum yine Bagisla beni kalemim Zaman hep akıyor Bilmediğin birşeyler söylemem nafile, Ne kadar sindirebildiğimi sor bana. Kelimeler bogazimda, Savaş meydanda, Iç çökertici bir hava, Keşke daha uyumlu olabilseydiniz renkler, Siyah ve beyaz karıştığında içim kararmasaydı ya da bembeyaz olmasaydı hava. Uyum, ahenk... Renkler, ah renkler... Savaş hala meydanda, Içim karabulut, Gökyüzü yağmur oysa yağmuru severim ki ben, Bu karalar içime hiç yakışmıyor... Bu sefer çalmayacağım kalemimden. Nihayet barıştım kelimelerle. Bu soğuk atmosfer, Bu kara bulutlar, Gökyüzüne sığmıyor... Sizden aldım a dostlar, Kalemime sunuyorum bu defa, Beni ancak o anlar, Kalemleri çok severim, Bir de Goetheye selamlar.. Ortam savaş, Ortam karabulutlar, Ele geçirdi düşüncelerimi, Anlaşmazlıklar çok yakın bazen bize Karabulutlar hala gökyüzünde Kalemimden yazı dökülüyor... Sizden alıyorum dostlar Söz sende kalemim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Calculator Poet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |