Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
İlber Hoca, sonuçları bakımından hoşa gitmeyince milli iradeyi temsil etmediği buyrulan 7 Haziran 2015 seçimleriyle, sonuçları anlaşılınca kimilerinin zevkten sekiz köşe olduğu 1 Kasım 2015 seçim, sonuç ve etkileri ilgili bu ifadeyi kullanmış. İlber Hoca, cahil kalabalıkları hor görmesen olmaz mı? Bu cahil kalabalığın hiç yoktan mucizeler gerçekleştirmesi olsa olsa Allah vergisi bence!? Bunlar, Rusya' nın doğalgaz musluklarını kapatması olasılığına karşı ' tezek yakarız !, diye ayaklandılar... Ancak, aklıma geldi, sormadan edemedim: Yahu Kurban bayramında İskoçya' dan angus sığır dış alımı yapıyoruz.. Angus sığırların samanını da Ukrayna' dan aldık iyimi!...Canlı hayvan varlığımızın yeterli olmayışından ötürü tezek dış alımı yapmak zorunda kalacağız demektir... Yandaş iş adamları içinden bazılarının tezek ithalatına yöneleceklerini varsayabiliriz… Yalnız, Yılmaz Özdil’ e göreyse tezekte KDV % 18 miş! İşte bu olmadı! Yine Yılmaz Özdil’ in yazısından anlıyoruz ki, pırlantada % 0 olan KDV, tezekte % 18. Vay anasını! Merkez Bankası döviz rezervi de yeterli değil sanırım. Bu nedenle tezek dış alımı biraz zor iş galiba.... Konu hakkında naçizane bir fikir ileri sürmek zorunda kaldım. İlber Hoca' nın sözünü ettiği kalabalıkların kendi bokunu kurutarak ısınma sorununa çözüm bulması tek yoldur... Devlet büyüklerimiz de sözbirliği etmişçesine, milletimizin bu konuda ne denli fedakâr olduğunu söylemediler mi? Bakın! Allah yine bizim kalabalıklardan yana olduğunu gösterdi. Kontrolden çıkmış sınır kapılarından geçerek aramıza katılmış milyonlarca kaçağı da Avrupa’ a bırakamayacağımıza göre, onların boku da işimize yarayacak demektir!... Siyasal iktidara destekleri olurken, kendileri için Avrupa’ dan paracıklar tırtıklanırken ve de seçmen kütüklerine yerleşirken iyi hoş da, ısınmada bokları neden kullanılmasın? Adam bokundan tezek üretimi de bize ait bir buluş olarak tarihe geçebilir. Buna mucize denmez de ne denir Allahaşkına!?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mudi Beya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |