..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > selim çok




20 Ocak 2017
"Moby Dick" Sulardan Gelen Yanılsama  
selim çok
bir acaiptir sakaldan damlayan dehşet


:ABEA:
Hızlı yolalmaktır/ hırs içimizden akan bir hızdır/ iktidar süper yetkilerle donanır/ vergisini toplar ruhlardan içine sindikçe/ yasalar onu çok zorlar/ yasalar/ arjantin birasının köpüğü/ yalancı ürperti/ yaşlı göğüsler gibi sarkan/ silah gibi kusar rüzgar/ dalgalar tuzlar yaşlı gövdeleri/ kopan bacak süzgün bir hırsla çürür/ bir acaiptir sakaldan damlayan dehşet/ tahta bacaklarıyla sürüyen ölümü/ ayrılığa kusan beyaz büyüklük/ sarılmış kağıtlara seksen desen çizen topluiğne/ kan/ ticaret/ büyük gözlerde büyüyen kehanet/ düşüncelerin kedi gözündeki anlamı/ fahiş kusurların işlendiği papirüs/ ortasından yırtılmış/ sapkın ruhlara alaycı inen yumruk / sıyrılıp kendi benliğinden bir uçuruma gider/ savrulur katılaşmış tırnaklarıyla/ dalga ve/ cevap alamaz mayışmış rüzgar/ mayalanmış tınaklarıyla güzdönümü esaret/ görünmeyen ağaçlara hemde hızla üfleyen...

Hain pusuları sürüncemede gözleyen/ bıyıklı hayalsizlikleri putlaştıran/ gecede kalmış mavi sezgiden/ ve mantıksızlık hislerini öpen fırtına/ atlasın posediona hediyesi/starbockun itirazı/ iktidar süper yetkilerle donanır/ donar/ vergiyi toplar yalancı ürperti/ tahta bacaklarıyla sürüyen kedi gözünü/ sallar kuyruğunu dehşetin örttüğü beyaz halüsinojen/ oksijensiz hayalin cisimsizliğine bakar/ yenmiş hırsların bacaksız yenilmişliğini duyar/ hissetmez geçer/ canını deryalara sıkar/ deler geçer istemsiz kaslar/ kasılır yelkenlerin çürüyen özü/ gözbebeği rom sarhoşluğu/ dalgalar tuzlar yaşlı gövdeleri/ bacağı kopuk eylem makası...

Desensiz maviye düşman denizaltı süvarileri düşüyor sanki güneşten/ üşüyor sanki tüm silinmemişliğiyle diyalektik bir gezegen...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın deneysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Dark 6. 11
Dirahşan
Deep 5. 10
Alcohol!
Efendisiz
81. Çizgi

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Zaman Ağladığında
Masada Pislik Var!
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Aşkın
Bekareti Bozulmuş Kahkahalar Orkestrası
Harabad
Duygu Dökümanı
Maçakızı


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.