"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Ne kadar küsersen küs O yola hep kar yağıyor Yıllanıyor şaraplar Yudumum İçimin mahzeni Denizyurdum Gözümün düşüğü Biliyorum üşüdüğünü Ne kadar üşürsen O yola hep kar yağıyor Titrek bir damladır'ı ezberliyor dudağın Ben Acılar denizi olmuşum diyorum Süründüğün rujdan pastelimsi bir pembelik Ve içtiğin sudan karıncayükü bir damla Tutunuyor dudağında Güller çiğ taneleriyle sevişirmiş gibi. Biz senle sevişir gibi Kara Karanlık Kara yakınlık Soğuk ve sıcak ellerin bulutsu kırmızısı Aşk. Aşka yatkınlığı Hep sanadır şiiirimin Dilimin döndüğünce Gece gelirse diye şarkılar Türküler Taşlar, kuşlar, köpekler, pislikler Tükrükler... Dedim ya işte sen Ne kadar küsersen küs O yola hep kar yağıyor Ölüler, yağmur yağarsa ıslanıyor Kar yağarsa karıyor Güneş açarsa günüyor Ölüler böyle sever' Bukowski öldüğünde de sevmiş midir Ben seni. Gözümün önünde çekip gidiyor Ölümüm Yaşamak Yaşamak ve bir yarışa dalmak hepiniz gibi Saçlarının arasında gezdirdiğim elimi Çekmek zorunda olmak gibi birşey Ya da ne bileyimli üç beş cümle Ya da yaşamak sadece... Deniz tuzu Kokusu Yazım, deniz mevsimim Bitap düşmüyor dalgalar hiç burda Kimse şiirden anlamıyor Suskun, hayın, çıyansı' Yankısı kulaklarımda Şiir salıncaklı saçlım Sen ne kadar küsersen küs O yola hep kar yağıyor Ama hani şu dıt dıt öten kar küreleri gibi değil İçinde olsan, Korkarsın Soğuk olur donarsın Birden düşer gibi aklıma yaprak yaprak Kalkar gidersem Sen kalsın Sen benim kalımsın Gitmemsin. Hüznümün bağrı Kapatın Çağlar açın gözlerimize Tuttuğun bir fidan ağaç olursa diye Yıllardır inatla yediğim meyvelerin çekirdeğini Yere atıyorum Karanlıktan hissiyat Tutkunum Ve o yolda kar birikti Gidemiyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ekrem Naif Tek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |