Eğer bir kelebeği sevebiliyorsak, tırtıllara da değer vermemiz gerekir. -Antonie de Saint-Exupery |
|
||||||||||
|
yardımın için muhtemelen sen de bana kızmaktadırsın kirpiklerimi taşıyamadığımdan -bana çok önceden de kızmıştın olur mu öyle bırak köpekleri diye bıraktım- bıraktım da, noldu düşleriyle dalga da geçtim zamanında dilencinin, yalan söyleyemem üzüldüyse boynum kıldan incedir, gelsin vursun ama sana bir şey söyleyemem sırdır içimde kapanıp açılan dehlizler üstünü de örtemem ben üşümüyorum öğüt de veremem, artık düşünmüyorum -kızdığım için söyledim aslında bugün sana, lanetler okudum yemekten sonra toktum, tok olanlar kibirlidir belki, kim bilir hoş, dilenciye verdiğim paranın peşindeyim hala boşver bütün bunları da paramızı arayalım ama aramızda kalsın artık çok açım ve kibir yüzmekte midemde -kendi kendini açlık mı sindirir midem mi aslında bana da söylenmeliydi hayal kurma diye neden şair olacağım dedim içim dopdolu -güllük gülistanlık bağlar bahçeler -çocukça güneşin ilklerini izlemeler taş sektirmeler balığa çıkmalar falan saçmalıkmış bütün bunlar, ağladım oturup bi köşede odayı sigaraya boğa boğa perdeyi derin derin içime çeke çeke güneşi örte örte sana kızarsam şair olacaktım -çünkü kurmazsan hayal kurma diyemezler suyu falan düşlemeden ölürsün ve gülümsemen -dağlarda yankılanır geyiklerle beraber sahi boynuzları ne güzel ve ne güzel farkında değilsin -karmakarışıklaştırılırsa renkler beyaz olurmuş -haha kelime ne uzun ve haha bombok oldu tuval koskoca türk edebiyatına bi hahayla mı girecektin aptal! -bırak bütün bunları göç edelim -Keşke kavimler göçüne katılsaydık değil mi? bunları düşünemem o zaman felsefi bir soru kaybolmak nedir kolaya kaçıyorsun ve korkuyorsun benden ben kimim ki? sana kızdım bugün kendini bilmez adam, densiz deli! -insanların hepsini aynı anda izleyebilirim ben allah mıyım tövbe bismillah daha yeni dua ettim -kabul olursa kendime bir çift yeni ayakkabı alacağım intihar edeceğim, allah hoşgeldin diyecek -ordan hoop cennet başka türlü kurtuluş yok paradan ve saçma düzenden Ya cehennemden isyankarım ulan ben! hiç sevemedim sizi -ama her gün her yerde tek tek izliyorum hepinizi sonradan taşlamayın beni alınırım isterseniz alnımın ortasına dövme yaptırır ceketimi ve kitaplarımı satarım +bu nasıl şair bu nasıl insan tükür de suratıma şairliğimi göstereyim avazım çıktığı kadar. -gül bahçelerinden gül çalar bağlardan şarap yaparım -sonra kendime bir garip deli der dağa çıkarım ve öyle bir bağırırım ki -yaşamak istiyorum dokunmayın bir de -mümkünse, çocukları vurmayın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ekrem Naif Tek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |