Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
Mahallemizin sevimli minik bakkalı Süpermarketlerin yanında her ne kadar şansı kalmasa da Kör topal götürüyor işi, Kimse fazla bir şey almasa da; dostum Yaşar... Her bakkal gibi veresiye defteri kabarık... Gariban mahalleleri buralar yazdırmayıp naapsınlar Kimisi verir borcunu; kimisinin üstüne su iç... Arkadaşı dostu çoktur Şeytan tüyü var herkes sever İşleri hiiç sorma Bazı gün olur bazı gün yoktur Yazar Kasaya konan sinekleri sayarız beraberce bazen... Ara sokaklarda ki gecekondularda işsiz güçsüz dolu Versen bir dert vermesen başka dert Her ne kadar dış görünümü borcunu ödemeyenlere olsa da sert Kalbi temiz pamuk gibi... Kapısında her gün on onbeş kedi İşin yoksa bir de onları besle Baba'dan kalma iş bakkallık Bir çalışır hevesle... Bazen kaşar keser yüz gram Bazen helva keser kimine Sinirliyse bazen dokunmayın pimine Adam haklı sen al her bir şeyi parasını verme zırt pırt yazdır Yaşar’a da toptancılar öpücükle vermiyor kardeşim malları... Bazen Ali abisi gelir, Takılır kapının dışından Yaşaar diye bağırır. Zabıtalara sigara ikramıdır... Arada dıgıdıklara bakar Kupon yatar Yaşar da bıkar, Dolaptan bir gazoz açar keyif çatar... Bakkalın adını unuttuk sahi Aile Bakkaliyesi... Denizciler Caddesi Kargı Sokak... Sokak dediysem topu topu yirmi metre Bekleriz efendim hepinizi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |