Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Hayaller neden gerçeklerden güzel! Akıyo' bi' dere gibi hayat Ucu bucağı yok Gerçekliğimin gerçekliğine kesiştiği o film sahnesinde Dudaklarıma yapıştın Önce seni tokatladım Sonra suçladım! Sen beni katlettin! Ah o yağmur gibi yağan gençlik travmaları Beni yatağımda yakalıyor Kafamı bir mengene gibi sıkıştırıyor Nefes alamıyorum Kendime geldiğimde eroin batağında 90'lardayım İstanbul'da eski bir rum evinde İçinden insanlar geçmiş Terk edilmeye mecbur edilmiş Tıpkı benim gibi Seni yakaladım! Bu film fazla havalı değil mi? Sonunda silahlar patlayacak Namus için kadınlar vurulacak Sonra masum oldukları anlaşılacak Ama her şey için çok geç Beni sevebilmene izin vermeliydim Bir film karesine sığabilecek kadar sıcak! Buna izin vermeliydim Ama senaryoda yoktu! Ellerim kanamalı Yüzüm kızarmalı Uzun uzun beklemeliyim Sonra sen gelmelisin bir anda Önce kavga, gürültü Sonra anlaşmak için boş bir çaba Yüzümüze türükmeliyiz birbirimizin Sonra silahını çıkar sen Ateşle! Ne de olsa bir film sadece! Dudaklarım kanlıyken Pişman ol Yapıştır kupkuru dudaklarını Islat kanımla Yerde ucuz kırmızı bir boya Kaplıyor göl gibi parkeleri Sahne bitti Film bitti Yerden kalktım Çıkarması zor boyayı Sen çekip gittin tabii Ben arabama bindim Seni düşündüm Hayatımı Neden bu kadar zordu! Her şey bu kadar ağır Arabesk bir oksijen vardı Ciğerlerime doldurdum Doldurdukça kinlendim Doldurdukça duyarlılaştım Bu metamorfoz Sadece filmlerde olur dedim Sonra boşver dedim Dünyanın derdi sana mı kaldı Paranı aldın sigortan yatıyor Nerde bulacaksın böyle işi Seviyor musun dedin Hayır dedim Bir daha söyle Evet!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deruni, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |