..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gerilim > evren gelen




4 Ağustos 2009
Köprü  
evren gelen
aramızda 6 metre ya vardı ya yoktu yüzü turuncu sokak ışığının altında buruşmuş bir şekilde algımı etkiliyordu.


:BGBJ:
Çok yalnızdım yolda yürüyordum terkedilmiş aşşağılanmıştım saat gece bir gibi ıssız sokağın kaldırımlarında sadece benim topuk seslerim yankılanıyordu.İçimde dayanılmaz bir öfke patlaması hissettim o anda bir şeye zarar vermezsem kendime yöneleceğimi çok iyi biliyordum ki bunu yaptım biraz ilerideki köprüye gitmeye karar verdim.Hızlı adımlarla köprüye doğru giderken birden karşıma yaşlı bir adam çıktı benim içimin yansıması gibi üstü sersefildi bağırarak bana doğru yöneldi ilk önce içimdeki nefretin korkuyla birleşimini hissettim ama sonra içime birden cesaret çöreklendi ve kabullendim o moruğu öldürecektim.Bana büyük ihtimalle küfür ediyordu aramızda 6 metre ya vardı ya yoktu yüzü turuncu sokak ışığının altında buruşmuş bir şekilde algımı etkiliyordu.Yavaşça ona doğru yöneldim o hızlı adımlarla sendeleyerek bana doğru geliyordu ama cebinden bıçak çıkardı bir bayan bu durumda normal koşullar altında çığlık atıp kaçmalıydı ama ben kaçmadım elini tuttum ve testislerine çok hızlı bir şekilde tekme geçirdim adam yerde çırpınmaya deli gibi bağırmaya başladı bu ona yeter mi diye düşündüm adalet kelimesi birden aklıma düştü nedir ki dedim kim sağlayabilir tanrı mı?Hukuk sistemi mi sonra adamın kafasını botlarımla çiğnemeye başladım öyle korkmuştu ki artık sesi çıkmıyor sadece büyük bir şaşkınlık ve yalvarır gibi gözlerle inliyip yüzüme bakıyordu.Burnun on saniye sonra paramparçaydı kendimi durduramadım ezik suratına baktım ve daha çok parçaladım sonra tekmelemeyi bıraktım ve adam pis yapış yapış derisini bir süre elleyip ellememe konusunda tereddüt geçirdikten sonra nabzına baktım eğer yaşıyorsa onu köprüden atacaktım yok yaşamıyorsa orada bırakacaktım adam yaşamıyordu ve onu kafasının etrafındaki 6 cm lik kan göletinin büyüyen hacmiyle baş başa bıraktım.Sonra köprüye çıktım artık yaşamam için güzel bir dünya yoktu adamın her tarafında parmak izlerim vardı tam bir amatör işi cinayetti ki öceden planlanmamış aptal bir katildim eğer yaşarsam ya kaçacaktım ya da hapishanede kadın mahkumların tecavüzlerine seyirci kalacaktım(ki gardiyan bozmaları hariç) çaresizlik kütlemi şimdi bu isimle adlandırmak doğru olabilirdi cinayeti işlerken titrediğimi hiç hissetmemiştim ama şimdi donuyor gibi üşüyor ve titriyordum ilkbahar havası kutup iklimine dönmüştü içimde pek farklı sayılmazdı tek düşünceye hapsolmuş beynim tekrar tekrar intihar fiilinin görselliğini sağ lobumda tekrar ediyordu.Paslı demir parmaklıkları aştım hala titriyordum bir an tutamayaıp düşeceğimi düşündüm ve bu beni korkuttu ölmek isteiyordum bacağımın yarısı yolda yarısı dışarıdaydı ağlamak istiyor ama ağlayamıyor korkmak istiyor ama korkamıyordum sadece üşüyor ve titriyor tek bir şeyin beynimde tekrarını izliyordum gözlerimin karardığına emindim bu sabah özenle yapılmış saçlarım dalgalanıyor pardesüm uçuşuyordu ellerim şişmiş gibi kabarmıştı ben bir orospuydum kendimi böyle hissediyordum ben bir katil değil orospuydum bir dansöz şaklaban şovmen sahne sonrası ağlama krizi geçiren bir komedyen...
Şu anda bulunduğum konumdan dünyadaki bütün intihar eden insanların bir parçasını taşıyordum tecavüze uğrayanlar uyuşturucu kullananlar aldatılanlar satılanlar homoseksüeller hepsini içime bir karadelik gibi çekiyor ve duygu selinin doruğunu ulaşıyordum bir süre önceki duygusuzluğun şimdi bir duygu patlamasına ve düşünce karmaşıklığına dönüştü.Ellerim artık titremiyordu çünkü onları hissetmiyordum yktular vücudumdan göçmüşlerdi sanki yanlarıma hantal iki beton blogu asılmış gibi.
Babam annem kardeşim hiçbirinin önemi yoktu eğer buraya atlarsam onların nasıl şeyler düşüneceği sadece bir an geçti ama hiç etkilemedi beni çünkü biraz sonra yok olacaktım veya var olacak ama görünen o ki o sevgi ve merhamet dolu tanrı yoktu hiçbir zaman olmadı bu stigmata bir parapsikolojik olgu evet hissediyordum başka bir şey o kutsal kitaplardaki tanrı değil başka birşey vardı içime bir güven ve sıcaklık düştü bütün şüpheler aniden uçtu gitti ve beton bloglar korkulukarla bağını kestiğinde içim çok rahattı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kızgın Yağda 15 Dakika Pişen Lezbiyen
Benim Orospu Tanrılarım 2
Varoş Majeste
Yollardasın,bir Arabaya Biniyorsun...
Eski Evler
Marjinal Tarihçi
Zayıflama İsteği ve Hamburger Sevgisi
Sodom ve Gomore (Kaybolmuş Adalet) - 3
Kötülük Narı
İhtiyarlara Yer Yok...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şeytanın Kulağa Fısıldadığı [Şiir]
İntihar Manifestosu [Şiir]
Arabesk Oksijen [Şiir]
Fi Rengi [Şiir]
Adamım [Şiir]
Püskürük Katedraldeki Cüce Fahişeler [Şiir]
Bilmenizi İsterim ki [Şiir]
Balkonlar [Şiir]
Üçüncü Cins [Şiir]
Baba [Şiir]


evren gelen kimdir?

bir duygu dışa vurumu olarak yazmayı tercih ediyorum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ece Ayhan Küçük İskender Nazım Hikmet Yunus Emre Orhan Pamuk Dostoyevski Cemal Süreya


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.