Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
Soyadın:Ramize Yaşın:19 Okul:Boğaziçi/Tarih En sevdiğin renk:Mor En sevdiğin film:American History X En sevdiğin marka:Adidas Diş fırçanın rengi:Mavi Sabah oldu, diğer sabahlardan herhangi bir ayrıcalığı olmayan bir sabah Sende doğru tepkiyi verip UYANDIN... Dişlerini fırçaladın MAVİ diş fırçanla aynısın ne yüzün degişmiş ne de o donuk bakışların ve O iğrenç hayatın devam ediyor... Üzerine giydin MOR kapşonlunu dışarıdasın ayağında ayakkabıların yürüyorsun, akşam için çok heyecanlısın monoton hayatın sonunda doğru bir tepkimeye girdi... İşte karşıda duruyor güzel bir yüzü var diz kapağının üstünde eteği güzel bir kazak giymiş pembe-beyaz karışık, pembe rengini sevmessin ama onun üzerinde güzel durmuş... Hiç Makyaj yok o güzel dudaklarında yada mükemmel yanaklarında sadece gözlerinin etrafı simsiyah... Elini tutuyor tabi sende onun elini tutmuş oluyorsun O iğrenç karşılaşma muhabbeti yok konuşma yok senin dilinden anlıyor seni görür görmez elini tutuyor... Yürüyorsunuz herkes size bakıyor, hiç konuşmadan sadece gülüyorsunuz kahkahalarla... Yolda farklı sosyal konumlarda binlerce insan müdür,işçi,öğrenci,ev hanımı,çocuk,işsiz... Herkes aniden durup sizi izlemeye başlıyor çünkü onu öpüyorsun dudağından oda karşılık veriyor etraftakilere ne... Küçük bir kadın topluluğu sizin hakkınızda sabit fikirlerini dile getiriyor ...Ne kadar marjinalsen o kadar dikkat çekersin formül bu marjinal olmayanı sen seçmedin öyle diyorsun...Tanrı seni böyle yarattı ve sende böylesin... Yaşlı bir adam size küfür ediyor duymak istemediğin adi yaralayıcı içine işleyen küfürler saldırmak istiyorsun b..k gibi kokan moruğa istiyorsun ama dudakların onun dudaklarında susuyorsun... Bir iki aptal genç erkek sizi çekiyor kameraya ne önemi var canları porno izlemek istiyorsa izlesinler... Bu onları kudurtuyor size dokunanamak ve elindeki bisküviyi seninkinin suratına atıyor dayanamıyorsun adi pisliğe ve yitiyorsun o da seni yitiyor seninki ağlamaya başlıyor elinden tutup uzaklaşıyorsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |