Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Dün bir aylık nefes alamama problemimin ve en sonunda kan kusmama neden olan bir rahatsızlığın sonucu hep bastırdığım vücud sinyallerini açığa çıkarmaya karar verdim ve nedense hep nefret ettiğim o hastane koridorlarına ulaştım buralar bana soğuk ve farklı bir boyut gibi gelir sanki ölümü donduran bir yol... Doktor sıradan bir şekilde gözlerime bakmadan reçeteye benim için anlamsız yazılar yazarken rahatsızlığımı sordu bütün ayrıntılarıyla anlattım tedavi sonrası birkaç makineye girdim biraz burada mühaşede altında tutulacağımı söylediler...şimdi orada tüm olumsuz belirtilere rağmen nasıl umut beslediğimi düşünüyorum içimdeki sıkıntıyla karışık...Ve hiç uzatılmadan teşhis konulmuştu bir İNEĞİN kulağına takılan küpeden farksızdı benim için Hastanede kaldığım süre boyunca öyle beter durumda insanlarla karşılaştım ki sanki farklı bir gezegendeydim algılarımın sürekli yok saydığı bu insanlar gözüme nasıl gözükmemişti şimdi anlıyorum onları içindeki sıkıntının neden mimiklerini etkilediğini Kan irin ve öksürük üçlüsü önceden yokken şimdi bana dosttular ve vücudumdan her dışarı attığım dostumun nedense benden bir parça götürdüğünü hissediyordum. Ben ölüyorum çok istediğim pilot olma hayalimin sönüklüğüyle çünkü hayatımın veya yazgımın buna hiçbir zaman izin vermeyeceğini biliyorum çok kısa bir zaman dilimi ve sonra toprakla tanışma...Şimdi varlığının ürküttüğü binlerce insanı anlıyorum artık ondan korkmuyorum sadece onu anlayamıyorum çünkü o beni anlamıyor isteklerim olduğu halde beni oraya götürmek istiyor ben hiç istemesemde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |