Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Soyadın:---- Yaşın:24 İşin:Gazetecilik En sevdiğin renk:Lila En sevdiğin marka:Mavi Diş Fırçanın rengi:Kırmızı Gürcistan'a yapılan saldırının haberini hazırlıyorsun bilgisayarda çıktısını alacaksın biraz sonra ne güzel bu kadar kolay olması... Herşey değişiyor arkadaşalrın çalışanlar insanlar bir ay önce yaşayan annen... Büyük bir şirkette çalışıyorsun medya devi bir şirket ama sen sadece bir yan kolundasın şirketin bir yan öğesin yan kolun yan öğesi...BİR GAZETECİ PARÇASI Kimsenin mutlu olmadığı bir şirket burası veya sen öyle gözlemliyorsun herkesin yüzü asık,herkes mutsuz... İnternetteki siteden bir haber geliyor biri birini öldürmüş bir diğer haberde kapkaç yapan bir gencin kızı öldürdüğünü görüyorsun... Sadece görüyorsun bakakalma durumunu çoktan geçtin alışmışsın artık biraz önce yaşadığın şehre bir atom bombası atıldığı öne sürülse bile yerinden kalkmayacaksın... Herşey normal olabilir olabilecek... Yerinden kalkıyorsun bir olay var bir adam İNTİHAR etmek için bir yere çıkmış yüksek bir yermiş işte senin de gidip çekmen gerekiyormuş, intihar ederse iyi haber olur etmezse geridöner yazına devam edermişsin...sıcak kahvenin döndüğünde soğudunu da bileceksin... Olay yerine geldin dışarısı zifiri karanlık bir sokak lambasının altında daha iyi görünebilme adına bekliyor bir kolula korkulukları tutmuş hayatına dair tehditler savuruyor... Takım elbiseli bir adam geldi önemli biri olduğunu biliyorsun şimdi güç gösterisi yapacak onu ikna edecek oradan indirecek bir kaç yalan bir kaç ümit kırıntısı bırakcak içine biraz daha yaşamasını sağlayacak adamın tek istediği İŞ... Bu takım elbiseli sosyal konumu tavan yapmış kişi de SÖZ veriyor iş bulacak yardım edecek... İKİ AY SONRA... Bir haber geliyor bir adam intihar etmiş evinde bileklerini kesmiş bir kaç ay önce O köprüye çıkan adam olduğu yazıyor sanırım artık kimsenin ÖLDÜĞÜNÜ bilmesini istemiyor sadece ölüyor...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |