Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
Tadım ekşi bana eşlik eden yok Sen dünden yenisin yenilendin beni yendin O dün yeniydi bugün paçavra İnsan seni görür korur gözler Kalma aman darda açıkta Ben bir elemanım yutan Sen bir eksiden soğuksun Ne zaman kar yağar memleketime Bugün benim dünden kalanım Senin yarımın bu ekmek İsraf etme arkandan ağlar Beni benim anlamam lazım Sana 200 lira verip bunu katlaman lazım Sormana bana nasıl katlıcam brom Sana kalmış Bize seçim mi sundular Bize seçim mi sundular Erik mi kiraz mı Tekne turundayım balık tavuk mu Kırmızı siyah mı Mercedes mi passat mı Cc mi scirocco mu Ahh yazarım ben kafa ma göre Bana kalmış brom bana kalmış. Acıtasyon animasyon aksiyon Polinom trigonometre fonksiyon Ha ha güzel dilim türkçem Bir o yana bir bu yana Yaşa ülkemin topraklarında İklim gezer çivisi çıkmış dünya da Yaşar mısın ölür müsün brom sana kalmış. Akşam evde misafir var kaşık yetmedi Komşuya mı gidersin Misafiri mi kovarsın Evet sana kalmış brom Hep doğduktan sonra başlar seçimler Derste hoca her soruya seni seçer Hocaya kalmış brom hocaya kalmış Dedem cuma günü öldü hocam cennete gidermi Namaz yok hac zekat yok ibadet yok Cumartesi günü gelir mi Zamana kalmış hocam zamana kalmış Saçıma ak düştü yaşlanıyorum galiba Gözlerim görmüyor herhalde Rayban mı gucci mi babam Zevkime kalmış amcam zevkime kalmış Ben mafya babasıyım aslan amca Duran emmiyi neden öldürdün Vuran kaçar vurduran gelir Benim rahatsız olduğum yerde kimse istirahat edemez Yan ağla gül oyna dön dolaş aynı dünya Dün yarın bugün ertesi gün Bi ezan bi sela koptu kıyamet yallaa Yerel seçimler yaklaşınca hizmet etmeye Kalkınma planlarına çevre planlanmasına özen gösteren Belediyeciler size oy vercem dimi ben Bana kalmış babam bana kalmış.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Onur Altan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |