..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Toplumcu > Onur Altan




15 Mart 2024
Aklımın Dalgaları  
Onur Altan

:GCG:
Belki hatırlamamak daha iyi geçmişi,biliyorum ki İstanbul'da hava her zaman güzel ama martılar her zaman tok değil. Yahut simit pahalı yahut simidi yapan eller grevde. Hastasıyım kalbimin herkes kırdı geçti yaralıyım bağrımdan İstanbul da yara bandı kalmadı. Gözüm belki ağma ama sen gözlük tak dersin. Ne anlatsam tersini söyler belki yarın beni görmezsin. Hak ile batılın savaşında tarafsız olmakta nedir?
Helva ekmeksiz yenmez ama zeytinin çekirdeğini yutanlarla dolu bu memleket. İstisna sensin bunu okuyosun dinliyorsun paylaşıyorsun.
Doğaçlama zaten bu hayat sen acizsin ben sende aşağımıyım.
Tahsilli amele benim sen tahsilsiz ceo. Gözlerim buğulu pide dumanından,hoş o da pahalandı. Dedi rahmetli zama zam zamlı çay...
Bi telefona bakar dakikada adam yığarım buraya diyenler günüm birinde çareşiz kalmadı mı? Toprak bile aldığını geri vermezken sen neden bu kadar dünyalıksın. Zahirde bir evim vardı ordaydım tekrar oraya gitmeyecek miyim. Melik dediler Rahman dediler öğrettiler bi habersem beni unutmaz mı Halik. Yedik içtik doyduk dolup taştık insansın bari öyle kal. Hiç unutmazdım dediklerimi unuttum hangi noktamdan övdüysem oramdan noksanlaştım. Bende beşerim ama sende şaşarsın. Hayretlikle izler dururum güler geçerim. İncir reçelini çok severim bir su içerim. Gözlerim nemli elimde peçetem kalmamış yarin kolu temiz paçası ıslak. İki dilim pasta fiyatı gram altın mübarek,demesin mi adam bakılık değil satılık. Ben bir örgüte sivil toplum kuruluşuna mensup olmadım hayat kaba etti beni oy için yanıma gelir oldu devlet. Onlarda insan veli derler deliye. Deli akıllıdan delidir hayat ebedi sanma bir gün varacağın hak yeridir. Bugün ağarmayan saçların yarın elbet tan yeridir. Gece felak nas oku gavurun o mey gatı var onun Allahtan haberi yok... Sen hak bilen ademsin o hak yiyen gaddar. Ama gaddardan gaddar Azizüntikam. Oku araştır benim kelimelerimi heybeye at ama hibeye atma. Yaşama boşu boşuna ölme pisi pisine. Birini sev cennette evin olsun orda kira derdin yok ecelin yaşķ yok orası bizimdir elbet buna kuşku yok. Cefakarın vefalısı sefakarın umursumazı da var. Yazdıkça hazar denizi almaz kelimelerimin cümle bütünlüğünü yarın sabah olur mu nefsim?
Kuşa göre kafese kafese göre suluk var. Yiğitsen yoğurtta yersin armutta. İhale illa birine patlayacaksa ilke sona kalma. Ben gitmişim sen layığını bulma. Elimde altın burma akşam oruç açarım ağzımda hurma sen cennet ehlisin bu dünya için kendini bu kadar yorma. Feda sana canan can. Can feda sana can veren Hüda. Yok olana dek belki cefa ama işin sonu olsun sefa. Bu elem dolu dünya sen beyinsin bir kilosun bir bedeni yönetensin. Gitme desem de demeye kalmadan seyirterek giden sen değilmiydin? Estağfurullah babam gazi annem emekli dünya hep bi başka hadi gidelim uzaklara telefonları kapatalım.
Coni moni kim takar oni buni akşam izlerdim bags banny. Hadi gül oyna gel oyna.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aklımın Dalgaları
Bugün Aklımın Dalgaları Bu Sinyalleri Verdi Nefes Aldıkça Umut Her Zaman Var.
Aklımın Dalgaları
Aklımın Dalgaları
Aklımın Dalgaları
Pavlonyw

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aklımın Dalgaları [Öykü]
Kalbimde Bir Sancı [Roman]
Adı Neydi [Roman]
Aklımın Dalgaları [Deneme]
Bazen Sarmıyor Sadece Çay İçmek [Deneme]
Aklımında Dalgaları [Deneme]
Aklımın Dalgaları [Deneme]
Aklımın Dalgaları [Deneme]
Pavlonya [Deneme]


Onur Altan kimdir?

Bir yerden başlamak lazım


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Onur Altan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.