İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal |
|
||||||||||
|
Sevdayı beklemekten ağaç olmak benim için çokta elemli bir sey değilde fakat on dakika erken gelmiş olsa benim onun gülden güzel yüzünü,aydan güzel gözlerini,kalemden nidalı kaşlarını daha fazla görmüş olurdum. Sevdiğini beklemek güzel bana göre. Bu konuda kendimle istişare ettikten sonra da onun açısından beni bekletmenin daha güzel olacağını düşünürken arkamdan birisi beni dürttü desem yeridir çünkü biraz sert bir kapı tıklatışını andırmıyor da değildi. İki cümle duydum kulaklarımda. -Sen kimsin yabancı? Burada ne işin var? Tahmin ettiğim kadarıyla babasıydı. Bıyıkları pos gözleri mavi omuzları geniş ve heybetliydi. Sorduğu sorulardan da kasvetli bir kişiliği ve de iyi bir lisanının olduğunu anladım. Ve kendimi onun bana sarfedecek olduğu cümlelere göre ayarlamam lazımdı. Bekletildiğimiz yetmiyormuşçasına sepetten çıkan bir salatalağın daha olması beni bunaltmadı diyemem. Sabredeceğim tek insan babasi olur umarım diye gelecek ile ilgili hayaller furyasına balıklama dalmak isterken bir ses daha duyuldu uzaklardan en güzel tonundan hem de. Tekrar duymak için duymazdan geldim onun sesi benim için hayatın teneffüs zili gibiydi hayata zamana olağanlığa ara vermek için bir melodi diyebilirdim Tarık diye seslenişine. Ama önce yabancı olan kendimin bilindik birine dönüşmesinin vakti gelmişti. Yutkunduktan sonra. -Merhaba efendim iyi akşamlar. Benim adım Tarık. O esnada bana yakınlardan bir ses daha geldi ikinci sesle aynıydı. -Tarık bitanem neden cevap vermiyorsun? Kulak dedim sen ne güzel organsın. Kendimi çok mutlu hissediyordum. Konuşması bir yana güzelliği bir yanayken babası olduğunu bildiğim sevgilisi olduğumu bilmeyen babasına sözleri tekrar çınlandı kulaklarım da hiddetle. -Neden soruma cevap vermedin Tarık oğlum?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Onur Altan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |