Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella |
|
||||||||||
|
Sonsuz zannettiğim ama ansızın son bulan yolculuğum; sana...son kez 06/11/2000 takriben saat: 11.04 “unut beni yada şöyle söyleyeyim vazgeç benden... SEN Belki bir gün demek bile acı veriyor yüreğime, kalemime, gözlerime... 01/03/2002 takriben saat: 21.24 “artık görüşemeyiz, ben evleniyorum...” YİNE SEN Sesimin ve yüreğimin titremesine engel olamasam da ne diyebilirim ki takdir-i ilahi... 04/03/2003 takriben saat: 20.05 “Seni anlıyorum, söyleyecek bir şeyde bulamıyorum ama ben seni sevmiyorum...” HEP SEN Anla(ya)mıyorsun beni, sende herkesler gibi... Benim söyleyecek çok şeyim var, söyleyemiyorum. Seninde yok, suçlu sessizliğinle dinlemedesin yine. Aynı yerdeyiz yani senin yalancılığın üzerinde benimde canımı yakan dürüstlüğüm... Bir tek kalemim elimde, yazıyorum. Okursan; sana... Sana sevdam sebepsiz miydi ki? Sebep bir bakışındı; kendimi değerli hissettiğim tek bakış. Unutmaya çalışmadım mı sanırsın, en uzun günlerde bakışından uzak kalmak için oruçlardaydı yüreğim bilir misin ki? Kızgınım sana; madem sevmemiştin beni niye çevirmedin bakışını benden öte yana? Bende varsın diye incindi yürekler aldım bir çok kez sevdalıların “ah”ını, sende de benim “ah”ım var bil! Birgün üzerse birileri seni, “ah” ımdır yaşadığın. Ben helal de etsem hakkımı gönlümün yaşı Rıza-i İlahiye dokunmuştur. Heyhat elden ne gelir artık. Can çekişmekte sevdan, yüreğimle. Kalsın diye değil al diye yakarışlardayım artık. Gönlüne kabul olunursam, vakitli yada vakitsiz daim kabulümsün dedim ya son bir ümitle. İşte tükettim bütün ümitlerimi üç gün ve gecede. Sabahları artık farklı uyanıyorum, daim uyumak niyetiyle. Soğuklar terk ediyormuş yurdu hatta bugün toprağa cemre düşmüş, ilkbaharmış gelen yani, yüklü miktar para geçecekmiş elime, sevmeyen de yokmuş beni! kimin umurunda...yüreğine sevdamı koyamadıktan sonra. Çok şeymi ki istediğim? Olmayacak çok küçük bir şey sadece değil mi? Gözyaşım kırdı kalemimi, kesti soluğumu. Kalbimde sonsuz bir delikle yaşama savaşı veriyorum, dualardayım ümitle... Kalpler elinde olana sığındım hep; hazinenden eksilirmi ki Ya Rab, gönlüne sevdamı işleyiversen şefkatinle dedim. Eksilmez bilirim gönüle bir tek O’ nun sözü geçer onuda bilirim. Ya Sabır, imtihanımda başarılı kıl! Rahmetini esirgeme, gücüm kalmadı Ya Fettah dedim sızlandım bir sonraki üç gün üç gecelerde. ... Sanki kırk ikindi yağmurlarında sevdanla ıslanmış yüreğim, zatürre olmuş da kırk birinci günün güneşli sabahında yüreğimde, ciğerimde sen yokken uyanıvermişim ansızın. Şifa oluvermiş Ya Baki Entel Baki zikirlerim, yüreğime puslu ciğerime. Almış, yükünü yüreğimden. Şükür Ya Rab!... Uyandım sabah her zamanki gibi, sağımdan. Üşümüş ellerim ayaklarım, yaşlar kurumuş tuzu yakmış yüzümü. Epeyce de acıkmışım. Önce alnım secdeye vardı şükür namına yüreğim ısındı, sonra sıcak bir ıhlamur içtim ellerim üşümüyor artık, kahvaltıyı öğlene erteledim formumu korumam lazım. Ben bugün harikayım ya! Muhabbet baki, hakedene...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nurtaç yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |