..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Hülya Kırklaroğlu




28 Kasım 2024
İspat  
Merhaba sevgili günlüğüm✍🏻

Hülya Kırklaroğlu


Kalemi, kağıttan ayrı koyan derslerin canı cennete mi diyeyim?


:AB:
Merhaba sevgili günlüğüm ✍🏻
Yazıp, çizmeyeli; okuyup, anlamayalı nasılsın?
Hayat nasıl gidiyor görüşmeyeli beri?
Şaşırdın değil mi; hiç böyle giriş yapmazdı Hülya, ne olaki mi dedin acaba?
Sesini duymayı ne çok isterdim… İsterdim elbette yanımda olmanı, başına kakar gibi sürekli tekrara mı düştüm ne ? Yanımda olmanı isteme arzusu yazdırıyor işte kaleme yüreğine, diline, aklına gelen her şeyi.

Geç kalktım bu sabah, üzerine afiyet bir baş ağrısı zonk zonk diye; basınç vardı sanki kafatasımda geri yatsan dert akrebe yelkovana bakınca, ayağa kalksan dert…
Ah sorma biricik günlüğüm✍🏻sabah namazını kılıp doğruca yatağa koştum ya, olacağı bu tabii: bir evvelki günün uykusuz gecesi, uyku açığını kapatmak için taktik geliştirdi sanırım…

Neyden bahsedelim almışken elimize kalemi, sen söyle bir kerede…
Söyleyemiyorsan, fısılda… Fısıldayamıyorsan çıkmıyorsa sesin olmuyorsa yani, bir kaş göz et…
Onu da yapamıyorsan ne diyeyim ben, üç kere vur masaya ayağınla ama devirme masayı canına yandığımın masalsı dünyasında… Bazen sana öyle sitem edesim geliyor ki ağzımı doldura doldura kelimeleri yutmadan hemde ve ardından koşup boynuna atlayasım geliyor hıçkıra hıçkıra sevinçten ağlamaklı; fakat ne acıdır ki fiziken yoksun.
Her iki duygu arasında birinden çıkıp, diğerine gidiyorum.

Canın sağolsun diyeyim burada olduğunu bileyim yeter bana…
Seninde bana edeceğin sitemlerin elbette vardır ve keşke etsen, edebilsen…

Sensizlik evet evet sensizlik sevgili günlüğüm tak etti canıma… Canı cehenneme beni senden alıkoyan tüm o derslerin demeyi çok isterdim; fakat belki bunu söyledide dilim… Senden uzaklaştırıyor evet buda canımı yakıyor benim ve ruhum daralıyor masa başında ders çalışmak.

Çalışırken benden mutlu ve aynı zamanda huzurlusu yok gibi oluyor, gelgelelim nerde kalıyor bizim birlikteliğimiz peki… Beni senden ayrı koyan tüm derslerin canı cennete mi demeliydim sence?

Bunuda söylemekten geri kalıyor yüreğim. Tek şartla yalnızlığı çok seviyorum, yalnız olmayı, yalnız kalmayı…İçinde sen olan yalnızlığı seviyorum bu hal bana daha uygun ve esenliği tattırıyor ruhuma. Ruhumun dileği başım, gözüm üstüne.
O, ne derse o… Sen varsan yalnız olmadığımı biliyorum nadide bir duygu bunu yaşamak…
Hayat arkadaşıymış nereye kadar hayat arkadaşlığı?
Başını yastığa koyana kadar !
Rüyalarda ayrılacaksak hani hayat arkadaşlığı nerede?
Herkesin rüyaları ayrı… Ben rüyalarımda seni görüyorum biliyor musun aynı yastığa başımızı koymamıza rağmen. Fiziken kalemi elime almadığım günlerde ayrıymışız veya ayrı kalmışız veyahut ayrı gayrı gibi görünsede o öyle değil işte…
Yazılı görmek istiyorsun elbette hakkındır fakat duygu dünyamda yazdığım şiirleri hissetmediğinide söyleyemezsin diye düşünüyorum.

Ben buradan yazıyorsam ve sen oradan hissediyorsan bu iddiamda en büyük ispatımdır sevgili günlüğüm.
Kalemin hüneri zaten bu değil mi?









Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gidiyorum
Satırları Çınlasın Ganimet’in

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayna Bu Olanı Gösterir
Kalem Zerreler ile Özlenir
B On İki
Ne Zaman? 2’nci Bölüm
İsmim Çıkar Celallenir Bu Soruya
İnsan Hangi Yöne Dönüyor?
Ruhumun Ellerine Bırakıyorum Kalemi
Atatürk ve Satı Kadın
Atatürk ve Satı Kadın 2... Bölüm
Köşeye Çekilmek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hasbelkader [Şiir]
Göremezsiniz Beni [Şiir]
Yorgunluk [Şiir]
On Beş Saniye [Şiir]
Mimar [Şiir]
Kim O? [Şiir]
Kendime Kadar (Sevgili Günlüğüm) [Şiir]
Lahza [Şiir]
Güfte [Şiir]
Herkesin Kalemi Aynı Derinlikte mi Ki? [Şiir]


Hülya Kırklaroğlu kimdir?

1970 Erzurum merkez doğumluyum. 1972 yılından bu yana İstanbul da ikamet etmekteyim. 5 yıllık konfeksiyon deneyimimden sonra 10 yıl hizmet sektöründe çalışan olarak yer aldım. 2016 yılından itibarenaktif olarak yüzme sporuyla ilgilenmeye başladım. Master yüzücü olarak bir çok birincilik ve derecelerim bulunmaktadır. Yüzme sporu dışında, okçuluk ve taekwondo ile de ilgilendim. Keman dersi aldım. Diğer ilgi alanlarımın içinde Fransızca ve keman bulunmaktadır.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.