Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Gülücüklerle geçer gençlik yılları Buzmavisinin ötesinde bulutlarda bulurlar mutluluğu Soğuk ve ıslak caddelerin nemli evleriyse Doğum evi oldu bize Bir yerlerde gülücükler satılıyor,biliyoruz Buzmavisinin ötesinde bulutların içinde... Gitmeliyiz,gitmeliyiz mutlaka Başlarsak yolculuğa durdurur bizi Ayrılıkların pençesi, yapışır yakamıza Ne sudur yanımızdaki ne yolluk Ekşimişliğin koynunda,biri arkadaş olur yanımıza Elimizdeki bedava yalnızlık... İnsanlar var,mutluluk satılıyor,biliyoruz Sarılığın kenarında,sonbaharın çıplaklığında Gitmeliyiz,gitmeliyiz mutlaka Yollar var uzadı uzadıya Kaybolan zamana karşı devam edersek koşa koşa Hayatın çelmesi uzanır paçamıza Yerler yaklaşır bir adım daha soğukluğunu ensemize yapıştırır Özlemler var,ümit satılıyor,biliyoruz Yeşillerin ötesinde,toprağın dibinde Gitmeliyiz,gitmeliyiz mutlaka Açarsak gözlerimizi aydınlığa Alevler toplanır başımıza,tenimizi yakar,kavurur Bağırmak yasaktır,başlarsak bağırmaya Karşı çıkarsak yolsuzluğa,haksızlığa İp sallanır tavandan aşağıya Getiriliriz asılmaya,şeytanların karşısında Kanların ortasında ölmeye terkediliriz sonunda Melekler var ,inanç satılıyor,biliyoruz Kızıllığın içinde,yoksulluğun kül olduğu yerde..... Gideceğiz,gideceğiz mutlaka...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İnci Çiçekoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |