..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Aliye İnci Çiçekoğlu




11 Nisan 2006
Yollar Büyüdü  
Aliye İnci Çiçekoğlu
Çok kısa.. Hepimizin yaşadığı sıradan olayların günlük dilinde yazılışı.


:BCHI:
Bakıyorum da geçmişime ayrılmak istemediğim her evden ayrılmışım. Sevdiğim her yuvayı tek etmişim yavaş yavaş. Barajı, halıcı dükkanının üstündeki apartmanı, babamın beni de sürükleyerek yürüyüş yaptığı parka bakanı ve dostlar kahvesini.. Bir zamanlar çocukluk ve okul arkadaşımın elinde kravat ve ceket servise koştuğu ince geçiş yoluna bakar olmuş oturduğumuz apartmanın kapısı. Sonra bir de bakmışım o yol yuvamın yolu oluvermiş; her gördüğümde huzur hissetmeye başlamışım. Bir bakıma o yolu hatıralarımda çocukluk arkadaşımdan çalıp kendi yolum yapmışım.. Her yuvadan çıkışta canım acırken istemeyerek başımı soktuğum her yeni çatı sığınağım olmuş..

Ne çok ayrılmak istemediğim şey olmuş terk ettiğim.. Her birinden adımımı dışarı atarken içim yanmış az biraz; ama her birinin de acısı bir süre sonra dinmiş.. İlkokulu, liseyi, evleri, insanları.. Ayrı düşer düşmez hepsini kendi istediğim gibi zihnime yazmışım. Çoğu şeyi silerek veya yeniden yazarak.. Albümde ters çevirdiğim fotoğraflar gibi, bembeyaz bakmışım geçmişe.. Hiç yaşanmamış gibi.. Kimi zaman hayal meyal, kimi zaman o kareye yeniden sığmaya çalışır gibi..

O yüzden geçmişte benim olanları, bugün onları yaşayanlara teslim etmişim. Bir tanecik komşuları ya da arşınladığım merdivenleri yaşanmışların vasiyetnamesinde bugünkü sahiplerine bırakmışım.

Zamanı, kendi bugünüm daha fazla yabancı kalmadan, yanımda getirdiklerimle arkama bakmadan kendi haline bırakmışım.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yıldızın Hikayesi
"Sen"in Sözlük Anlamı
Soyut Tablonun Renkleri
Ayçiçek Tarlası
Küçüktük
Fotoğraftaki Mutluluk
Yoldaşım Ol Gökyüzü
Göklerde İşlenen Suç
Soğuk Rüzgar
Güle Güle Anneanne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cennetin Ötesinde [Şiir]
Bir Rüya Ömür Boyu Sürer mi? [Öykü]
Ben Bir Pinokyoyum [Öykü]
Söz Etmeye Kıyamıyorum [Öykü]
Nerde Kaybolmuşum [Öykü]
Düştü Bir Yaprak [Eleştiri]
Yazık Çocuklara! [İnceleme]


Aliye İnci Çiçekoğlu kimdir?

tek bir tarif vermek mümkün mü?

Etkilendiği Yazarlar:
Balzac Paulo Coelho


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aliye İnci Çiçekoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.