640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Belki yazılacak hiç bir şey yok,belki de yaşanmamışlıklara adanacak binlerce satır var yüreğimde.Mutluluğu anlatmamı istedin benden,oysa mutluluğu artık satırlara bile yansıtmaktan uzak bir yaşam sürmeye başladım ben.Geçen günlerden birinde birisine sordum mutluluk nedir dedim.Adımsız bir yolculuktur dedi.Ve ben adım atmadan yürüyemem...Sonra bir kelebek kondu omzuma ,evime hangi açık pencereden girebilmeyi başardı diye düşündüm,dokunsam incitirdim belki de zaten kısa olan ömrünü ellerimde sonlandırırdım.Sadece baktım,evimdeki varlığı derinlerde bir yere gizlenmiş mutluluğu hissettirdi bana.Mutluluk yaşamı oluşturan her şeyde gizliydi,biliyordum.Yüreğimin uzaklıklar söylencesindeydi mutluluk uzun bir yolculuktu.Tanrının kıvılcımını hissettiğim her duyguda vardı.Ağlayabilmekti ,özleyebilmekti,hasretti,yokluktu,ölümdü mutluluk.Soğuk bir yük gibi omzumda taşıdığım ayrılıklardaydı ,mutluluk.Suskunlukların kanadığı yerde gizli bir yaraydı mutluluk.Sonsuz bir yalnızlıkta,sonsuz bir ıssızlıkta bile yüreğimin bir köşesinde gizli gizli kanardı,sevmek derdi buna... Bir dost sesi,karanlığı bölüp gülümseyiş çizdiğinde dudaklarıma ,yağmurun ıslaklığı tenime dokunduğunda içimde ki ürpertiydi mutluluk.Gece sokaklara düşen yüreğimin , belki bu son gece derken duyumsadığı,hiç büyümemişlikti,mutluluk.Hayatı duymaktı yorgunluğumda.Düşe kalka yürümekti bilinmez yarınlara.Dudaklarımda ki sessiz çığlıkta saklı yakarışlardı yaradana..Acı yüreğimden beynime sızarken kavuşmaz uzaklardan gelen bir selamdı...Bir sürgüne sevdalanmaktı...Ölümü taşıyan her nefesti mutluluk..Mutluluk yaşamaktı kısacası... Yine de sen bilmediğim bir şeyler söyle ,mutluluğu anlat mesela....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İlknur İpek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |