Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
Elinin tersi ile itiyorsun beni karanlıklara Unuttun mu dinmeyen hüznüm Tanrıya şükrettiğin günleri Unuttun mu kanayan yaram Gözlerimizin buluştuğu anlarda İçime akan sevgini Beni... Tanrıya şükrediyorum Sonunda bizi karşılaştırdığı için Derdin ki, Hiçbir zaman ümidimi yitirmemiştim Elbet bir gün bulacaktım seni Şimdi birlikte dinlediğimiz Birlikte söylediğimiz O şarkı çalıyor... Rüzgarlarla yolladığın esintin Fırtınalar kopsa artık gelmiyor! Duyuyor musun bilmem ama Benim içim yanıyor! Neredesin bana gözüm diyen Yüreğimi alıp götüren yar Neredesin... Şimdi hepsini geri istiyorsun Benim verdiklerimi geri almam imkansız Bırak hepsi orada kalsın! Bunca kolay mıydı her şeyi yıkmak Bir kelebek kanadında gökyüzüne salmak... Niye yaptın bana bunu niye... Durup durup ulu orta ağlıyorum İnsanların içine çıkamıyorum Kimseye sevgiyle gülerek Güvenerek bakamıyorum Ben artık tek başıma Her şeyden korkuyorum! Ne seni içimden atabiliyor Ne de bir yere sığdırabiliyorum... Ben artık gidiyorum buralardan Hatırlar mısın Kapıdan çevirmiştin Gitme artık geldim! Nerelerdeydin bunca yıl Bulamadım demiştin Şimdi tekrar düşeceğim yollara Eskiden hep özlediğim Mutlaka bir yerlerde yaşadığına inandığım Bir sen vardı hep içimde yaşattığım ve aradığım Tam buldum dediğim anda Her şeyi geri istiyorsun benden tekrar Gidiyorum işte Ey Sevgili! Tıpkı istediğin gibi... Ama artık yüküm öyle ağır ki... Gözlerin var gözlerimde Kokun tenimin üzerinde Ellerinin sıcaklığı, nefesin... Hepsi, hepsi benimle geliyor Bu cana bunlar çok ağır geliyor Sırtım kambur, başım önümde, Gözlerim yaşlı Gidiyorum işte Ey Sevgili! Tıpkı istediğin gibi... Tek başıma, İçimdeki senle yaşamaya gidiyorum Yüküm artık öyle ağır ki Sırtım kambur, başım önümde, Gözlerim yaşlı Gidiyorum işte Ey Sevgili! Tıpkı istediğin gibi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A. Ceyda Öz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |