Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Hani ürkek, çekinerek baktığın... Belki sen bile farkında değildin senin Ben görebilmiştim içindeki pırıltıları Bir çember gibi saran dört bir yanımı... Belki hatırlamıyorsundur yazdıklarını Yazarken büründüğün laf cambazını Öyle bir cambaz ki kelimeleri savurup Yürekleri ters yüz eden dağlayan Kalemini bırakınca hepsini bir çırpıda unutan... Sitemin yıldızlara Sitemin yalancı baharlara Hani bir kelime olsa çıkan Sitemin yürekten çıkmayanlara! Ne geleni gidende ararsın Ne de başını önüne eğersin Ateşten toplar içini alev alev yaksa da Susup, arkana bile bakmadan Başın dimdik yola çıkarsın... Bunca gücü nereden toplarsın Bunca karanlığın içinde Dost elleri tutmadan geçer mi ömür Tıpkı eskisi gibi omuzlarımda Doya doya ağlar mısın? Gülmeler yakışır sana A güzel dostum Niye içindeki kahkahaları susarsın Sevmek paylaşmaksa Bundan neden kaçarsın? Dolmabahçe' de çay içer Ortaköy' de ne ararsın Hatırlar mısın Üsküdar' ı Şemsipaşa' yı... Sahi Latif amcaya hala uğrar Ayaküstü laflar mısın? Bir mevsim olsun ki İçin içine sığmaz olsun Adı ilkbahar olsun Sen ki her daim gelişiyle Hayallere dalan En güzel aşkları Hep ilkbaharda yaşayan Adın yazılmıştır yüreğime A benim can dostum Ne yapsalar yok olamazsın Senin için kötü diyorlar Bilirim sen bunları hiç umursamazsın... Ürkekliğin benim olsun Yazdıkların yerini bulsun İhanetler senden dönüp Benim yüzüme vursun Başın her daim dimdik olsun Göz yaşların bundan böyle sevinçten akıp Gülücüklerin bir ömür daim olsun Gittiğimiz yer yine Üsküdar olsun Aşk eksik olmasın yüreğinden dört mevsim Seni bir ömür boyu coştursun Yüreğime yazılmıştır ismin Adın GÜLBAHAR olsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A. Ceyda Öz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |