İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
Patlama geliyorum işte aman Nedir sanki o kadar acelen Nasıl kalkarım ben hemen yerimden Aman Allahım bu gerçek olamaz ! Sen misin benim minik serçem Tam senden umudu kesmişken Geri döndün demek sen Hoş geldin benim minik serçem Bak ; görüyorsun değil mi ? işte yuvan Gözüm gibi korudum onu sen yokken Koca kış boyunca geçmek bilmedi günler Üzüntüden yataklara düştüm ben Gözlerim hep yolda kaldı Seni beklerken be minik serçem Neden yoktun koca kış boyunca Göçebe kuşlar gibi sanki sen ! Bütün yaz boyu ne kadar güzel İkimiz geçinip giderken Ortadan kayboluverdin birden Sen yokken can sıkıntısından Patladım ben be minik serçem Neden dargınsın ne oldu sana Niçin asıyorsun suratını bana Neden neşen yok bu gün senin Dertleşirdik biz seninle her gün Kızacak ne var sanki şimdi Bıraktığın gibi buldun işte yuvanı Biliyor musun o soğuk kış günleri Hep örttüm ben onun üstünü Belki geri dönersin diye Oturdum pencerenin önüne Bekledin hep senin yolunu Gel , gel hadi ! Atlasana parmağıma Aaa ! Oda ne ! Vah zavallı serçem vaah ! Demek canın acıyordu senin Şimdi anladım neden gelemediğini Uzaklarda geçirdiğin o kış günlerini Kimbilir nasıl zorla uçtun buralara Gayret ettin gelip yuvana konmaya Aaa ! Yeter ; kızarım ama , üzülme artık Geldik ya ikimiz yine bir araya Şimdi merhem olurum ben yarana Nasılda küçücüktün seni bulduğumda Daha tüylerin bile çıkmamıştı senin Ellerimle yaptığım yuvana koyduğumda Günler nasılda geçiveriyordu hemen Seni avucumun içine alıp severken Şimdi sen büyüdün oldun yumuk yumuk Ben oldum yaşlı bir ihtiyarcık Her şeye rağmen biz yine kavuştuk Benim minik serçem Sen beni dinle miyorsun ama aaa ! Bu ne rahatlık böyle kucağımda Aç gözlerini konuş benimle Yoksa hiç sevinmedin mi Biz tekrar birlikteyiz diye Aman Allahım sen , sen hayııır ! Ölümüne mi döndün geriye Keşke gelmeseydin beni üzmeye Atamam seni ben katiyen çöplüğe Ellerimle gömeceğim penceremin önüne Bana bunuda mı yapacaktın? Benim minik serçem bee !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel Denizeri, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |