Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
sevdalarını, arkadaşlarını, acılarını, dert ortağını? Zaman... Zaman geçer gider mi gerçekten?Yoksa "miş" gibi mi yapar? Geçmişte bıraktığın anıların canlanmaz mı küçük bir kıvılcımla? Bana göre yalnızca acılarınla birlikte yaşamaya alışırsın. Zaman ilaç olmaz yaralarına. Belki bir müddet ,meşguliyetlerin yüzünden unutursun. Ta ki küçük bir işaret anımsatıncaya dek. Acı derin bir çizgi halinde yüzündeki yerini alır. Sanki herşey kaldığı yerden başlayacakmış gibi gelir ama başlamaz, başlayamaz işte! Unutsan her anıyı mesela, anımsamasan? Yeniden baştan başlasan yaşama, yine aynı insanları severmisin acaba? Aynı dostları seçermisin yine? Yine "bu yaşamımın hatası" dediğin hatayı tekrarlarmısın acaba? Mutlak yapman gereken işleri bu defa zamanında yapar mıydın acaba? kıymetini bilir miydin yaşamının? Yoksa yine müsrifçe harcarmıydın? Zaman... Gerçekten geçiyor mu? Yoksa zamanı geçen biz miyiz? Farkına varamıyor muyuz zamanın geçtiğinin? Yada farketmek mi istemiyoruz? İnanmıyorum ben zamanın insana birşeyleri unutturduğuna. Zamanla herşeyin düzeleceğine. Sanki zaman kendi içinde tekrarlıyor yaşamı. Herşey, herkes aynı... Değişen , düzelen hiçbirşey yok!Umutlarımız bile aynı, değişmiyor. Hep anlaşılmayı, özellikle de doğru anlaşılmayı umuyoruz. Daha rahat bir hayatı yaşamayı umuyoruz. Daha mutlu olmayı umuyoruz. Daha çok sevmeyi, sevilmeyi umuyoruz. Zaman... Herkesin suçladığı baş suçlu... Herkesin ilk öne sürdüğü mazeret... Zaman... Herkese, herşeye rağmen işliyor. Ve geri dönüş yok! Ne yazık ki...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Serpil Başol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |