Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Sana destek olsunlar, seni yalnız bırakmasınlar diye… Gelsin yüreğine yerleşsin, hep varım desin diye mor dağların ardındaki beyaz bulutlardan göndermek istiyorum. Göle yansıyan mor renkler süzülsün gelsin. İçini doldursun. Seni kuşatsın. Ben gibi sarsın seni. Mor dağların ardındaki bulutlardan göndermek istiyorum sana. Beyaz, masum, kirlenmemiş, duygularım gibi. Kuru dalların ardından bakarken sen yaşama, ufuktaki umudun olsun istedim mor dağların üzerinden doğan pembe güneş. Mor dağların ardından görebildiğin kadar yakın ama tutamayacağın kadar uzaklardan bir gülümse gelip konsun yüzünün kıvrımlarına ben gibi. Göz yaşın olup aksın, elinde olmasını istediğin el olsun, ihtiyacın olan sevincin olsun, içinde esen rüzgara inat sıcaklığın olsun, gerekli olan huzurun olsun diye, beyaz bulutlardan göndermek istiyorum sana. Mor dağlar gibi mağrur dururken sen, göle yansıyan gölgen daha bir güçlü vursun diye başının üstüne konsun istedim beyaz bulutlar. Gölün suyu gibi dingin, üzerine aldığı renkler gibi doğal, ışığın vurduğu pırıltılar gibi hareketli, can katsın diye, mor dağların ardındaki beyaz bulutlardan göndermek istiyorum sana… Lütfen kabul eder misin sevgimle?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Serpil Başol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |