Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
Bunları Yapalım... Yaşayalım sonuna kadar.. Vaat edilen güzel günleri görünceye kadar yaşayalım... Ne kaybederiz ki yıllarımızdan başka? Hem yaşamasak ta yaşlanmıyor muyuz? Silkinelim ölü toprağından.! Kafamızı yeraltından bir an olsun çıkaralım! Bizim de hakkımız var ,güneşin sıcak yüzüyle tanışmaya; Biz de herkes kadar insanız,herkes kadar kandırılmışız... Yalan söylemeyi unutalım Ve tam tezat unuttuklarımızı hatırlayalım Birer çiçek dikelim kapılarımız önüne Ve tek gayemiz yaşatabilmek olsun onu, gönlümüzce... Muhasebesini yapmayalım hayatın Kirlenmiş,yıpranmış defterleri kapatalım Mis kokan yapraklar açalım kader hanemize Ne de olsa yaşayacağız,bari temiz olalım... Birbirimiz için yaşayalım Aşkı uçurum kenarlarından çekip alalım Sevda uğruna ağıtlar değil,şenlikler kuralım Her gece bir ağızdan duaya çıkalım... Çıkarttıralım takma kirpikleri Sarı saçları sadece var olanlarda tanıyalım Mavi gözler sadece anne karnında takılsın gözlere Karşımızdakini sahte bir manken sanmayalım Biz ,biz olalım Biz olmayanlara açalım dünyalarımızı Küçücük odalar yapalım onlar için yüreğimizde Anlasınlar ne kadar insan olduğumuzu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baha Oktav, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |