Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
bakışın senin dağ gülleri gibi serin ve selindir ana kucağı gibi yasladığım başım göğsün üstünde duyduğum çığlığın susku çığlarınca ağlayan gözlerin senin öksüz, hırçın bir çocuk saklı elasında sen söylemedin, ben böyle bildim ay gülüşlü gözlerin senin dağ göllerince buğu doludur yasaklanmış bir kitaptı seninle yaşadıklarım yaşanmamışlarım ve yaşayacaklarım senin her yanın tutsak benimse esirdi sürgünlüğüm yangından küller kaçırdım yıllar yılı geçit törenleri düzenlerdim oysa gözlerinde partizan şarkıları söylerdi düşlerimdeki çocuk kendini sorguya çekerdi aşk direnirdi içimdeki militan kadın seni hep yaşanmamışlarıma yazardım ben ve bir abide gibi yücelirdi dilimde adın çöller yanmazdı sana susadığım kadar göz göre göre heder olan anlarda ağıt gibi düşerdi yokluğun yüreğime mezarlık kuşları dolanırdı gecelerimde ölüler susmazdı sana sustuğum kadar yarasız çıkamadığım bir yüce dağdın sen okyanustun dalgasına tutunduğum ve boğulup boğulup öldüğüm beni sana böldüğüm yarım kaldığımdın bende tümlediğimdin sen...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meral Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |