..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Zeynep YABANCI




8 Şubat 2005
Git Dediğinde Gidemedim...  
Zeynep YABANCI
sadece ellerim ben gibi degil..biraz kırıştı yüreğim..


:BIAA:
Günlerdir gelmeni bekledim.Bitmeyen işlerinin olduğunun farkındaydım, yalnız kalmak içimi acıtmadı diyemem hiç ve bir de seni yalnız bırakmak. Belki biraz kırgındım, yaşlı yüzler görmekten sıkılmıştım belki de..Bitmeyen işleri bitiremezdim, hepsi sana aitti.
Gözlerimi araladığımda geceydi, bakışlarım yalnızlıktan uzak kendimleydim. Hep korktuğum karanlıklar, o gece karanlık değildi, içimde senin aydınlığın vardı sana ait ve senden habersiz. Sakindi gökyüzü bir o kadar tersti yüreğim. Ayrılığı senin kadar kolay kabullenememişti, senin kararına ters açıklamalar getirmeyi, senin düşüncenin son düşünce olmadığını kabullenebilirdi en çok.
Bütün kayboluşlarda bir kapı aralanmıyordu, çıkışlar yoktu. Hayalimin en zor kısmıydı çıkışın olmadığını düşünmek ve sonunda uyuyordum..Ağlamamak, hayatı sensiz yaşamamak için..Biliyordum..Benim için zor olan şeyler senin için çok daha zordu. Hayat aynı karışık zamanları sana da sunuyordu ve senden erken bekliyordu benim için zaman bıraktığı gerçekliği, bu yüzden ben zamanın erken geldiğini tartışıyordum seninle. Bu yüzden kızıyordun inatçılığıma.
Aslında en çok sen istemezdin değer verdiğinden kopmayı. Uçurum vardı önünde ve gözlerini hayat bağlamıştı..(kimbilir o da güçsüz görünmek istemiyordu belki değer verdiğine ve ayrılmak zorunda kaldığın beni korkutarak, gücünü en derin hissettirmekti kastı, bu yüzden sanaydı kastı, bu yüzdendi sevgimizi şiddetiyle ezişi..) kimbilir ki? Zaten bizim kararlarımızdan sonra da birilerinin kararları gerekmiyormuydu? Yaşam mucizevi olarak perdeleri aralattırırken beklemediğimiz sürprizleri, beklenmeyenleri de getiriyor ve beni unutmana en çok yaşam, en çok beni senden ayıran yardım ediyor diye şimdi bu kızgınlığım.
Kaybedip kaybedip onca uğraşın bir hakkı var diye sana iyilik yapıyor gibi seni dostlarınla mutlu kılıyor, seni gülmelerden uzak tebessümlerin sahibi kılıyor..Benimse kazanmaya hakkım yok, yaşamın sunduklarını harcamaya..! Zamanı var dostlarımın, zamanı var gülmelerden uzak tebessümlerimin.
Çünkü ben kaybetmedim çünkü ben kazanmak için uğraşmadım yaşanılanlar üzerine, çünkü ben hiç ayrılmadım senin beni bıraktığın yerden.
Çünkü ben bekledim hep istemediğin gibi seni..Beni bensiz, sensiz bıraktığın yerden ayrılamadım hiç ve ayırmadım gözlerimi umudumun simgesi maviden, seni en çok sevdiğim..Şimdi en çok özlediğim yerdeyim.Seni bekleyen maviyim..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Bir umut içimizde...
Gönderen: Işıltan Duran / Ankara/Türkiye
31 Ağustos 2005
'Ben bekledim hep istemediğin gibi seni..Beni bensiz,sensiz bıraktığın yerden ayrılamadım hiç...' Her zaman gidenin arkasından yaptığımız gibi..Gözümüz ufukta hep gelir diye beklediğimiz ama hiçbir zaman döndüğünü göremediğimiz sevgiliye.. İçten teşekkürler...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ağlayan Gözlerimden...
Gitmişse Bitmiş... Sevgili..!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Toparlıyorum Eşyalarımı..!
Beni Anlatamıyorum Sana...
Yalnızlığında Yakıp... Bedenimde Söndürdüğün Sigara..!
Vazgeçiş..!
Gözümdeki Yabancı...
Kanserim?..?..?
On Beş Dakika..!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstanbul Kadarsın..! [Şiir]
Kal..! [Şiir]
Sen Yoksun... Yüzüm Düşüyor..! [Şiir]
İçsel Konuşma... [Şiir]
Not... [Şiir]
Hayatın Nefes Alıp Veriş Şekli! [Şiir]
Sevgiyi Unutmuşsun..! [Şiir]
Unutturdum Devasa Hislerimi... [Şiir]
İçimdeki Kin, Gözlerimdeki Buzul [Şiir]
Duymadın..! [Şiir]


Zeynep YABANCI kimdir?

suskun. . asi. . dengesiz. . hiç bir şeyi olmayan. .

Etkilendiği Yazarlar:
Necip Fazıl Kısakürek, Cemal Süreyya, Can Yücel..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Zeynep YABANCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.