..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir klasik herkesin okumuş olmayı istediği ancak kimsenin okumayı istemediği eserdir. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Zeynep Küçük




27 Ağustos 2005
Eşinizin Kalbini Feth Edin  
Aman Efendim

Zeynep Küçük


Siz benim dedikleri mi bir uygulayın. Aman efendim. “Aman” demeyin. Sonucu harika olacak.


:BHAH:
Aman efendim, başarı pahalı iştir. Hele söz konusu olan bir kadının kalbini kazanmaksa ateş pahası…
Ya evde beş karış suratla sizi bekleyen karınıza aldırmadan TV’nin karşısına geçecek , şöyle kanepeye uzanmış, maçı da açmış, günün yorgunluğunu atma pozisyonunu almışken, karınızın TV’nin önünden iki de bir geçmesine sinir olacaksınız…
“Oh çok şükür oturdu.” Diye sevinirken…
Bu sefer de konuşmaya başlayacak.
“Lamba yanmıyor…
Kapı hala gıcırdıyor.
Pazara niye gitmedin?..” gibi dırdırlarından usandıysanız. Kabahati biraz da kendinizde arayın.
Şu kadının kalbini bir feth etmeyi deneyin. O zaman göreceksiniz, eviniz nasıl şenlenecek? Eşiniz sizi nasıl memnun edecek? Hayat toz pembe olacak.
“Efendim, söyleyin bu iş nasıl olacak? Çabuk söyleyin!.. “ dediğinizi duyar gibiyim.
O zaman dinleyin;
* Kadınlar narin yaratıklardır, her daim ilgi beklerler. Bunun için bir çiçekçi ile anlaşıp her gün eşinize, üzerinde cicili-bicili laflar yazan bir gül göndermeniz iyi olur.
“Aman efendim, buna para mı dayanır? Biz milyarder miyiz? Acın yatıp, gücün kalkan insanlarız.” Diyorsanız.
Efendim, Pazar yerinde çiçek fideleri satılıyor. Cam güzelleri, göçmen çiçekleri, menekşeler…. Oradan bir çiçek fidesi satın alın. Saksı falan almanıza gerek yok. Eşiniz gerisini büyük bir zevkle yapacaktır. O çiçeğe her baktığında sizi hatırlayacak, konuya komşuya hava atacaktır.
“Bizim herif almış. Beni çok seviyor. Çiçekleri sevdiğimi nasıl da bilmiş! Çok da düşüncelidir.”
* Efendim, Sarraflar Çarşısı’ndan tek taş yüzük alıp götürmeniz de eşinizin ayağını yerden kesecektir. Akşama kadar hazırlamış olduğu şikâyet listesi, boğazında düğümlenecektir. Ağzından sadece:
“Canım! Seni çok seviyorum!” sözü çıkacaktır.
“Aman efendim ne yaptınız? Taksitlerden tek taş yüzüğe para mı kalıyor?” Diyorsanız. Alışveriş Merkezine uğrayın. Oradan bir süs eşyası alın. Eğer o da zor geliyorsa, şöyle kaldırımın kenarına park etmiş, seyyar satıcılardan boncuk bilezik, kolye alın götürün.
Efendim, bu kadın milleti incik boncuğa dayanamaz.
* Eee… Bir de yemeğe götürseniz hiç fena olmaz. Şöyle lüks bir lokanta da veye Restotant’ta mum ışıklarının altında göz göze diz dize yemek yeseniz… Sizin bir şey söylemenize gerek kalmaz, bütün güzel lafları yemek boyunca eşiniz size söyler merak etmeyin.
“Aman efendim; biz eve tavuk, et alamıyoruz. Siz lüks lokantada yemek diye tutturuyorsunuz.Biz öyle yerlerin önünden bile geçmeyiz.” Diyorsanız kolayı var; şöyle ekmek arası tavuk döner bir de cola alın. Elerinizle bir sofra hazırlayın. İki gönül bir olunca, yer sofrası bile lokanta olur.
* Efendim, kadın milleti en çok da aşklı, meşkli laflara, şiirlere bayılır. Tabii bunun için yazılmış kalın kalın ansiklopediler, şiir kitapları vardır. Şöyle tanıdık bir kırtasiye ye uğrayı verin.
“ Aman efendim sen ne diyorsun?!. Elalemi bana mı güldüreceksin.. Çocuklara lazım mış, desen olmaz. Öğretmen istemiş desen olmaz.” Diyorsanız.
Efendim, artık internet; dairede, işte, okulda, her köşe başında, her yerde var. Gidin bir İnternet Cafe ye bir masa açtır. Şiir sitelerinden, kısasından bir iki şiir ezberle…
“Aman efendim, bu yaştan sonra şiir mi ezberleyeceğiz?!. Nikahlı karı, kaçacak değil ya, evde oturuyor. Günüyse gidiyor. Pastasıysa yiyor. Sabah kahvaltı bile hazırlamıyor…” demeyin.
Siz benim dedikleri mi bir uygulayın.
Aman efendim. “Aman” demeyin.
Sonucu harika olacak.

Haziran 2005
Zeynep KÜÇÜK

.Eleştiriler & Yorumlar

:: merhaba zeynep
Gönderen: ayşe izci / Sakarya/Türkiye
1 Aralık 2006
yazını ismine bakmadan ve büyük bir heyecanla işte bu işte bu diyerek okudum.. sonunda bir erkeğin kadınlar sorusunun cevabını bulduğunu düşündüm ve büyük bir heyecanla yazını eşimle paylaşacağım anı düşündüm..taki bu yazıyı yazanın bir bayan olduğu şaşkınlığını yaşayana kadar.. bu yazının eşini iyi tanıyan bir erkek olduğunu düşünerek okudum yani... demekki anlaşılmış olmanın açlığı içerisindeyiz biz... ama kadınları iyi ifade etmişsin sağolll..

:: :)
Gönderen: gönül sevinç / türkiye/Türkiye
10 Eylül 2005
sabahın erken saatlerinde kahvemin yanında ne iyi gitti bu yazı bir bilsen can dostum :) biz kadınlar çok mu doyumsuzuz dedirtti bana değerli yazın. açıkcası erkek milletinede acımadım desem yalan olur.bizler hep karşı taraftan mı bekleriz atağı acaba? zavallılar tüm gün çalışsın çabalasınlar bizde akşam yorgun argın geldiklerinde beynini yiyelim adamların.valla bizleri kapı önüne koysalar haklarıdır derim. yani onlardan beklemek yerine akşam geldiklerinde biz söyle güzel bir sofra kurup biz güzel şeyler söylesek inanıyorum ki ne yorgunlukları kalır ne sıkıntıları.ertesi gün ise eminim ki biz söylemeden elinde çiçeklerle çalar kapımızı.amaaa eşlerine vakit ayırmayan artık ev eşyası gibi gören erkeklere duyurulur Zeynep Hanımın tavsiyeleri boş değil önemsemenizi öneririm:)))) sağlıcakla can dostum yüreğine aklına gözlemlerine sağlık.

:: Şakayla Karışık
Gönderen: Orkun Levent BOYA / Ankara/Türkiye
10 Eylül 2005
şakayla karışık güzel bir rehber sunmuşsunuz erkeklere... Umarım dediğiniz gibi sonucu harika olur:))) Ama uygulayacak adam bulunursa:))) Zeynep Hanım, bir kaç uyarı yapmak istiyorum... yazının başlığındaki "Feth Edin" bitişik yazılır, Fethedin" olarak...sanırım gözünüzden kaçmış.... "veye Restotant’ta mum ışıklarının altında göz göze diz dize yemek yeseniz…" cümlesindeki, harf yanlışlıkları da sanırım aynı şekilde gözünüzden kaçmış... "veye Restotant'ta" demişsiniz... haddim olmayarak hatırlatmak isterim ki, restorantta kelimesi eğer bir restorant ismen belirtilmemişse, (örneğin; Kral Restorant gibi...) küçük harfle yazılır ve o zaman da üstten ayraça gerek kalmaz.... Sizin bir şey söylemenize gerek kalmaz, bütün güzel lafları yemek boyunca eşiniz size söyler merak etmeyin. zira izleyen satırlarda geçen, "İki gönül bir olunca, yer sofrası bile lokanta olur." cümlesinde de lokanta demişsiniz... yukarıda restorant aşağıda lokanta... "İnternet Cafe ye bir masa açtır." cümlesinde de "internet cafe" yi büyük harflerle yazmanıza gerek yok... Sevgi ve saygılarımla... Orkun




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gelin, Kaynana - Kayınbaba Geçimsizliğine Son
Karı - Koca Kavgasına Son!
Yağmur İle İnsan

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Köylüm
Müşteri Hizmetin En İyisine Layıktır
Kuyruğun Önemi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstanbul - Kırşehir Otobanı [Şiir]
Özledim Annem [Şiir]
Gel Kağıt Kalem Dertleşelim [Şiir]
Bırak Beni Anne [Şiir]
Ayrık Otu ile Menekşe"nin Aşkı [Öykü]
Ayrık Otu İle Menekşe Ayrıldı [Öykü]
Ayrık Otu ile Menekşe"nin Mutluluğu [Öykü]
Çalış Aytekin Usta Çalış [Öykü]
Biz Seninle Ayrılmaz Bir Dörtlüyüz [Öykü]


Zeynep Küçük kimdir?

Okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Sevdiklerim için zaman aramıyor, zaman üretiyorum. Bazen karanlık geceleri aydınlatıyor sevdiklerim. Bazen uykumu renklendiriyor. Bazen bir sözcük oluyor sevdiğim, Bazen de bitmiş bir kalem. Bazen kızgın bir surat oluyor: "Çayım nerde kaldı?" diye bağırıyor. Ama biz herşeye rağmen seviyoruz birbirimizi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her yazıda kendime ait birşeyler ararım. Özellikle; Ömer Seyfettin, Necip Fazıl, Doğan Cüceloğlu, Üstün Dökmen, Muhammet Bozdağ, Halit Ertuğrul, Dr.Lynn Weiss, Ali Erkan Kavaklı, Hasan Yılmaz


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Zeynep Küçük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.