Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Evimi barkımı göremez oldum. Çevirdim odamı bir çılgın sete Kendimi gerçeğe, veremez oldum. Bilmiyorum ya, merak ha merak Açım ya bilgiye, bilmedim durak Hanım dır, dır eder,” bu işi bırak” Bahçemde gülleri, deremez oldum. Dovnload yazıyor, yükle demekmiş Online oyunlar, kazık yemekmiş Hayal aleminde, boşa emekmiş Sergimi pazara, seremez oldum. Telokom bastırır, “para ha para” Bütçemde açıldı kocaman yara Hanımım dedi ki” bırak, geç kâra” Laf mı dinliyorum, yaramaz oldum. Ci pi er es derler, ayda beş lira Söyleneni yaptım, almadım kira Yeni bir telefon, kâr ettim güya Ağır işliyordu, varamaz oldum. Dediler ki “çıkmış edieseli” Yenilik deyince, deliyim deli Yüzelli papelin, kırıldı beli Yaralar açıldı, saramaz oldum. Dünyayı bıraktım, p i si ye baktım Sigara üstüne, sigara yaktım Hayal alemine, akıl bıraktım Saçlarım tükendi, taramaz oldum. Ekran kararınca, karardı hayat Gecede olsa, duramam rahat Çağır teknisyeni, gelir o saat Çayda, şekerimi karamaz oldum. Derler ki” çorbaya dönmüş program Dayanır mı amca,bu çabaya ram Formatlayalım, geri gelsin can” Eşimi, dostumu aramaz oldum. Kamera mikrofon,hayalı dostlar Bazen de yüreğim duvara toslar Isırdı, geçerken beni hoş,hoşlar Bir daha orada duramaz oldum. Şimdi öğrendim ya, okur yazarım Yazarım saçmamı, kafa bozarım Boşa emeğime, mezar kazarım Kaldırıp, kazmayı vuramaz oldum. Esrardan kötüye, sardım aklımı Bazen düşünürüm,”hanım haklı mı?” Yazarım siteme, gizli saklımı Saati duvarda kuramaz oldum. Yazmakla biter mi? destan, destane Sende yama var m?, getir Mestane Dalmışım hayale, kebap kestane Sağlama, hastaya uğramaz oldum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Leventoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |