Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Yalanlarım sığınağımdı...unutanlarsa unutamadıklarım...ben böyle geçinip gidiyordum,her şeyden habersiz kendi yazgımda.. ....................................................................................................................... ve bir gün sen çıkıp geldin... soru dolu cümleler saldın cevaplarıma...Yazdıklarımda sabahladın.._Büyük seven bir kalbin var _..dedin..._o kalbin beni de içine almasını isterdim_....dedin..._sonsuza dek dedin_..._hep dedin_..ne çok şey söyledin...._şaşkınlığımı bağışla_.....dedim..._kimsin_ dedim...._Sen olmaya geldim_ dedin....ve sihirli cümleyi söyledi dilin.... ............................................................................................................................ zaman yeniden akmaya başladı yatağında.....renkler ebemkuşağı oldu yeniden hayatımda....açıldı kalbimin kapıları,delindi yamalı zırhımda.....soyundu ruhum yeni bir aşka.... ............................................................................................................................... ve bitti... zaman yeniden tek bir noktada anlamını yitirdi...koyu gölgeler kapladı..Alazım yine beni günden güne eritti..suçlamak için cümleler kurmayacağım ardından...dokunduğun şeyler yaralamaktan başka bir şey yapmıyormuş...aşk,camın ardında kalmalı....ele geçince kanatıyormuş....sana dair cümleler kurmamı isterdin ya satırlarımda....şimdi tek bir cümleyle özetlemeliyim seni hayatımda__Sen Başıma gelen en güzel şeydin__anladın mı bittikten sonra.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif TUNÇER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |