Aslında bu itirafı kendime hiç yapmamak istiyorum. Bilmiyorum neden bu kadar hissizleştim. Veya öyle hissiyatın kimseye bir yararı olmadığı kanısınamı vardım. Gerçeklerle yüzleştiğinde sanatın ne önemi var ki? Bir yerlerden birileri seni anlayacak diye dil dökmenin ne manası var dimi? Yoksa boş boş bekleyip üzerime bir sihirli değneğin değmesinimi bekleyeyim. Veya bir gece yarısı ansınızın kafamın patlarcasına kırıldığını daha sonrasında farklı bir ben olarak dünyaya gelmeyimi? Veyahutta kendimi bir örümceğe ısırtıpta ertesi günü yeni güçlerle dolu. Bir süperkahraman olmayımı. Ne kadar garip şu insanoğlu. Hep kurduğum hayallerin ortasında bir başıma kalıp daha sonrları ağlamaklı halimle bir şeyler dile getirmek istemişimdir. Ama ne kadar boş şeyler. Bazen şarkının sözlerine kendimi kaptırıp aynı adamla bende yaşamak istiyorum. Evet öyle sarhoş olsamki bir daha ayılmasam unatsam her şeyi senle bir daha karşılaşmasam.
Her şeyin bir rüyayla ve büyüklü küçüklü pekçok kavramla dolu olduğu şu dünyada. Benim yaşamının başkası için ne ömemi var. Ama biz şu küçük yaşantımızda önemli biri olmak için çalışmıyormuyuz? Kim yapmıyor aynı yanlışları. Bak yine felsefe yapıyorum. Bıktım bu genel geçer doğrulardan artık apiori yanlışların arasındaki kaoslardan. Evet biri çıkıp ey bilimsem inek yanlış yaptın aslınad hayat sadece bildiklerin ve ögrenmeye çalıştığın şeyler arasındaki olup biten irili ufaklı binlerce tümceden ibaret dese. Peki desede sonrası ne olacak. Anlayamadığımız ve anlamak istemediğimiz için bir köşeye ittiğiz binlerce şeyler için. Burda içini dökmenin kime ne faydası var bilmiyorum. Basitsin ve basit yaşıyorsun bu kadar işte. Onca bildiğin veya bildiğini sandığın neler varsa hepsi aynı. Aynı yolun aynı kaldırım taşları. Sadece biri bir diğerinden sonraki. Anlamıyorsun dimi yine anlamak istemiyorun. İşte sorunda burda zaten. Soruları hep kendin soruyorsun ve cevabınıda yine kendin arıyorsun.
Ortadaki soruları bir başkası sorup sen cevap aramıyorsun. Sadece cevaplar içindeki kendi sorularını soruyorsun. O zaman ne oluyor dersin? Başladığın yere tekrar geri dönüyorsun. Senin işin sonu yok abicim.........